האחים המוסלמים: להפסיק הקשר עם ישראל. לפני מלחמה? צילום: דובר צה"ל

האחים המוסלמים: להפסיק הקשר עם ישראל

אפקט ג'עברי: האחים המוסלמים קראו לראש ממשלת מצרים, מוחמד מורסי, לנתק כל קשר עם ישראל וכך גם לשאר מנהיגי מדינות ערב שנמצאות בקשרים דיפלומטיים עם ישראל. "אנחנו בטוחים כי כל הכוחות האצילים במדינות הערביות והמוסלמיות לא יזנחו את חובתם לתמוך באחינו הפלשתינים" כך הצהירו

כך החיסול בוצע.
צילום: דובר צה"ל.

האחים המוסלמים שחררו הצהרה רשמים היום (ד') כי "הרצח של עשרות הפלסטינים הוא רק חלק משרשרת הדיכוי של היהודים שישראל מבקשת להטיל על האדמה. הם לא יצליחו להטיל את הדיכוי הזה, בעזרת רצון אללה"

בנוסף לזאת, הם קראו גם לכל מנהיגי מדינות ערב שבסביבת ישראל לנתק את הקשרים הדיפלומטיים ולהלעות את המודעות על הפליטים הפלסטיניים. יחד עם זאת, האחים המוסלמים עתידים לארגן מעין עצרת מחאה שתתקיים ב-16 בנובמבר.

את ההצהרה הם סיימו בכך שאמרו כי "אנחנו בטוחים כי כל הכוחות האצילים במדינות הערביות והמוסלמיות לא יזנחו את חובתם לתמוך באחינו הפלשתינים, ולתת להם לגיטימציה להגן על זכויתהם"

בגזרה הדיפלומטית

בפעם השלישית בתוך שלושה ימים: שגריר ישראל באו"ם, רון פרושאור, הגיש איגרת תלונה שלישית למועצת הביטחון, וזאת בעקבות המשך ירי הרקטות לעבר תושבי הדרום.

"שום מדינה אינה יכולה להשלים עם התקפות טרור על עריה ואזרחיה. על הקהילה הבינלאומית להבין שישראל תגן על תושביה בכל מחיר ולהמשך הירי יהיו השלכות משמעותיות"

סיקור מיוחד:

>> חיסולו של ג'עברי היה מתוכנן? דעה

>> צפו בווידיאו: כך חוסל אחמד ג'עברי

>> מזיזים כוחות - צה"ל בהכנות לפעילות קרקעית

>> תושבי 0-40 קילומטר מרצועת עזה - לא יילמדו

>> אחמד ג'עברי חוסל - הדיווח המלא

>> חבר הכנסת אריה אלדד: לנתק את החשמל לעזה

תגובות