כך חיסלו את אחמד ג'עברי. צפו בווידיאו. כך זה בוצע. צילום: דובר צה"ל

כך חיסלו את אחמד ג'עברי. צפו בווידיאו

הותר לפרסום: דובר צה"ל העביר לכלי התקשורת את תצלום האוויר לפני חיסולו של רמטכ"ל החמאס אחמד ג'עברי. בסרטון ניתן לראות הפגזה מדויקת

כך בוצע החיסול.
צילום: דובר צה"ל

בסרטון ניתן לראות הפגזה מדויקת של חיל האוויר במכוניתו של אחמד ג'עברי. בנוסף לזאת, בשעות אלו ממש מתכנס הקבינט הביטחוני הכולל.

ג'עברי, מראשי הזרוע הצבאית של חמאס חוסל היום (ד') בעזה. בעקבות גל ההסלמה בדרום שלא פסק, חוסל ג'עברי בהחלטת הרמטכ"ל בני גנץ.

מטרת התקיפה היא להנחית מכה קשה על מערכת הפיקוד והשליטה של חמאס ולפגוע בתשתיות הטרור של הארגון. מדובר בפעולה כירורגית של צה"ל בשיתוף שירות הביטחון הכללי המבוססת על מודיעין מדויק ויכולות אש מתקדמות. המטרות שהותקפו אותרו על פי מודיעין מדוייק במהלך החודשים האחרונים.

"לפני זמן קצר בהחלטת הרמטכ"ל, תקפו כוחותינו את רכבו של אחמד ג'עברי, מראשי הזרוע הצבאית של חמאס, בפעילות המבוססת על מודיעין מדויק ויכולות אש מתקדמות כדי להחזיר את השקט לתושבי הדרום ולהנחית מכה קשה על החמאס, הג'יהאד האיסלאמי וארגוני טרור נוספים" כך פרסם צה"ל בפייסבוק.

צה"ל ימשיך ויתקוף יעדים המהווים בסיסים לטרור כנגד אזרחי מדינת ישראל. צה"ל יעשה הכול כדי לשפר את המציאות הביטחונית.

מי זה אחמד ג'עברי?

ג'עברי, יליד 1960, עמד בראש ארגון החמאס בשנים האחרונות ועסק ישירות בהוצאת פיגועי תופת רבים כנגד מדינת ישראל. הוא הצטרף לחמאס ב-1995, לאחר שחרורו מהכלא הישראלי. ב-2004 החל לבסס את מעמדו כאחד מבכירי הזרוע הצבאית. 

ג'עברי ביצע ופיקד על פיגועים רבים דרך סיני כנגד מדינת ישראל, לרבות חטיפת גלעד שליט, כמו גם אחראי לירי מאסיבי של מאות רקטות לישראל בשנים האחרונות.

בהכנת הכתבה השתתפו אלון אלבכרי, בר מנור, אביב וקנין ואסף וקנין.

סיקור מיוחד:

>> מזיזים כוחות - צה"ל בהכנות לפעילות קרקעית

>> תושבי 0-40 קילומטר מרצועת עזה - לא יילמדו

>> אחמד ג'עברי חוסל - הדיווח המלא

>> חבר הכנסת אריה אלדד: לנתק את החשמל לעזה

תגובות