דיווח ראשוני: פיגוע באוטובוס של "דן" בת"א. פיגוע באוטובוס בתל אביב. אילוסטרציה: פרוגי

דיווח ראשוני: פיגוע באוטובוס של "דן" בת"א

ככל הנראה מחבל פוצץ את עצמו בקו האוטובוס 142 של חברת "דן", סמוך לבסיס הקרייה בתל אביב, ברחוב שאול המלך. מד"א דיווח כי ישנם מספר פצועים במצב בינוני עד קשה

אחרי האיומים, הגיעו המעשים. פיגוע ארע הבוקר (ד') ברחוב שאול המלך בתל אביב, באוטובוס של קו 142 של חברת "דן". נכון לעכשיו דווח על מספר פצועים בדרגת בינוני עד קשה.

בעקבות הפיגוע אמרו חברי הכנסת אריה אלדד ומיכאל בן ארי מרשימת עוצמה לישראל כי: "ההודעות על כוונת נתניהו להכנע לדרישות החמאס ולהסכים להפסקת האש בלי להשיג את מטרות המבצע הן זריקת עידוד אדירה לארגוני הטרור ואין להתפלא, שהם חוזרים לדפוסי ההתנהגות שלהם הישנים והמוכרים". 

כזכור, גדודי עז א-דין אל-קסאם של החמאס, שיגרו מייל מאיים לישראלים רבים בישראל ובו איום על כך שטילי סוללות כיפות ברזל עומדים לאזול וכי מצפים לישראלים לילות חשוכים ואפלים.

המיילים נשלחו לישראלים דרך מייל פקטיבי של אזרח בשם "משה רוטור", הערב (ב') בשעה שש לערך. למייל לא צורף קובץ שיכול להכיל ווירוס או סוס טרויאני. 

במייל המאיים נכתב: "מנהיגיכם עובדים עליכם, הצבא הישראלי טועה בהערכתו כי הטילים והרקטות של החמאס עומדים על עשרת אלפים בלבד. אנו מבשרים לכם כי יכולותינו הרקטית הרבה יותר גדולה". 

המסר המאיים שפרסמו פעילי החמאס ביוטיוב.
תגובות