פיתח אובססיה לגניבת אייפונים ונעצר. פיתח אובססיה לאייפונים. צילום: פייסבוק

פיתח אובססיה לגניבת אייפונים ונעצר

שמונה אייפונים, לא פחות. זה היה מספר מכשירי הסמארטפונים של חברת אפל, שנגנבו על ידי תושב תל אביב בן שלושים, שפיתח לעצמו תחביב לא שגרתי: גניבת אייפונים. רק חבל שהוא נתפס בסוף

האובססיה שלו לאייפונים עלתה לו ביוקר. תושב תל אביב בן שלושים, נתפס בסוף השבוע האחרון על ידי משטרת תל אביב, כשברשותו שמונה מכשירי אייפון גנובים. 

מדובר בבחור שככל הנראה פיתח אובססיה לגניבת הסמארטפונים של חברת אפל. על פי חשד, הספיק הגנב החרוץ לשדוד את שמונת המכשירים מקונים ומחנויות בדיזינגוף סנטר.

שוטרי מחלקת הסיור לב תל אביב, הגיעו למרכז הקניות לאחר שאישה התלוננה כי צעיר גנב ממנה את מכשיר האייפון תוך שהוא מפיל אותה ואת בנה בן הארבע לרצפה. 

החשוד אותר כשברשותו שבעה אייפונים וכן מכשיר דמה אשר הוצג בדלפק אחת החנויות לתצוגה. עד כה אותרו ארבעה מבעלי המכשירים. הערב יובא הצעיר בפני שופט לדיון בהארכת מעצרו.

הייתה בטוחה שתאתר את האייפון

בתוך כך, תלונה התקבלה במשטרת תל אביב בשישי האחרון מחיילת בת 18, שבילתה יחד עם חברותיה בפאב ברחוב רוטשילד. החיילת גילתה שמכשירה נגנב לאחר שעזבה את מקום מושבה בפאב למספר שניות. 

הבחורה הצעירה והחרוצה מיהרה לברר היכן נמצא הסמארטפון שלה וגילתה שנקודת האיתור האחרונה שלו, הייתה ברחוב פין בדרום תל אביב. נחושה לאתר את מכשיר האייפון שלה, היא הגיע לרחוב בעזרת חברתה ופנתה לניידת משטרה שעברה במקום. השוטרים החביבים מיהרו לערוך מסע אחר האייפון של החיילת, שלא הניב לצערה תוצאות עד היום (א'). 

תגובות