במהלך השבת: צעירים ירו בצעירים אחרים. אמבולנס. צילום: דוברות מד"א

במהלך השבת: צעירים ירו בצעירים אחרים

בזמן שבארצות הברית אבלים על מותם של שמונה עשרה התלמידים שנרצחו בבית הספר, בחולון הגיע נער לבית החולים לאחר שנורה ברגלו ובעכו בחור צעיר הגיע לבית החולים עם סימני ירי בכל הגוף

אמריקה זה כאן. בסוף השבוע האחרון, בזמן שבארצות הברית התאבלו על רצח שמונה עשרה תלמידי בית הספר היסודי בקונטיקט שארע ביום ו' האחרון, גם בישראל ארעו מספר קטטות בין צעירים שנגמרו בירי.

האירוע הדרמטי בבית הספר היסודי בארצות הברית, בו נרצחו שמונה עשרה תלמידים, לא רחוק מהמציאות הישראלית. ככה זה כשמאות אם לא אלפי בני נוער וחבר'ה בגיל צבא, נגישים לכלי נשק באופן חופשי לפעמים. 

לבית החולים וולפסון בחולון, פונה במהלך השבת נער בן 17, כשהוא ירוי ברגלו. למזלו, האירוע נגמר בפציעה קלה בלבד, בעוד בעיר עכו, פונה לתחנת מד"א צעיר בשנות העשרים לחייו שעל גופו סימני ירי. הבחור הצעיר פונה במהירות לבית החולים בנהריה כשמצבו קשה.

המקרים מצטרפים לאירוע דקירה של צעיר בן 21 במועצה המקומית עראבה במהלך השבת. הצעיר נפצע באורח קשה ופונה לבית החולים כשסימני דקירה ודם רבים על גופו. 

לאחר את שעת שידור הסדרה אופוריה

בתוך כך, לאחרונה נשמעו קריאות למועצה לכבלים ולווין לצנזר ולאחר את שעת השידור של הסדרה החדשה "אופוריה", אותה כתב רון לשם וביימה דפנה לוין. הדרישה באה לאור התכנים הקשים שמוצגים בסדרה, שהצפייה בה מותרת מעל גיל 18, אך בפועל, ניתנת לגישה באמצעות ה-VOD בכל שעה. 

אחד השחקנים בסדרה, שביקש להשאר בעילום שם אמר כי, "חבל שחברת מועצה בגוף ציבורי, קוראת לסדרה שמדברת על המציאות לרדת מהמסך. גם הילדים שלה, יכולים להקלע בקלות לעלילה שמוצגת בסדרה. לפעמים קשה לאנשים לצפות במראה של עצמם". 

תגובות