אוזני ההמן הכי זולות בארץ ביינות ביתן. אוזני המן. צילום: המעדנייה של גולדשטיין

אוזני ההמן הכי זולות בארץ ביינות ביתן

המועצה לצרכנות גילתה כי רשתות מזון מוכרות את אוזני ההמן בסניפים השונים במחירים שלעיתים גדולים גם במאה אחוזים. כמו כן, בדקו היכן אוזני ההמן הכי זולות

סיירת המועצה לצרכנות גילתה פערים של עשרות אחוזים במכירת אוזני המן בין סניפים של אותה הרשת בערים שונות בישראל. הסיירים של המועצה לצרכנות סיירו בימים שני ושלישי השבוע ברשתות השיווק השונות כדי לעקוב אחרי מחירי אוזני ההמן.

אוזני ההמן שנבדקו על ידי סיירי המועצה לצרכנות היו אוזני המן מהמאפיה במילוי שוקולד. תשעים סניפים בכל רחבי הארץ תועדו, מקרית שמונה שבצפון ועד שדרות שבדרום.

כך למשל, באחת הרשתות אותו המוצר (מאה גרם של אוזני המן) עלה בסניף באשדוד במחיר של 2.5 שקלים ובסניף בעיר מודיעין 3.6 שקלים. ברשת אחרת, מאה גרם של אוזני המן עלו בעיר שדרות 1.4 שקלים ובסניף של אותה הרשת ברמת גן עלה 2.8 שקלים. קפיצה של מאה אחוז במחירים.

אז באיזו רשת הכי משתלם לרכוש אוזני המן?
אז באיזו רשת הכי משתלם לרכוש אוזני המן?

מנכ"ל המועצה לצרכנות, עו"ד אהוד פלג, קורא לציבור הצרכנים בתגובה לנתונים להשוות מחירים: "משנכנס אדר מרבין בשמחה, אך הפערים במחירים של אוזני המן מעיבים על השמחה. אני קורא לציבור הצרכנים להיעזר בנתונים ההשוואתיים במדור סמ"ל באתר המועצה לצרכנות ולהגדיל לעצמם את שמחת החג ע"י הוזלת הקניות לקראתו".

תגובות