תלמידה בתיכון: "זו פשוט חציית קו אדום". כיתת בית ספר. אילוסטרציה: עידן גולדווסר

תלמידה בתיכון: "זו פשוט חציית קו אדום"

רכזת שכבה בתיכון בשרון, העבירה בטעות אל התלמידים רשימת הערכה, בה נכתבו הערות פוגעניות על חלק מהתלמידים. תלמידי בית הספר הודיעו כי יגיבו במחאה

דרמה בתיכון בשרון. הרכזת האחראית על המסע לפולין, שלחה בטעות קובץ משוב אל התלמידים, שכלל הערות פוגעניות כנגד התלמידים. כך דיווח הערב (א') אתר החדשות YNET.

על פי הדיווח, במסמך הופיעו שמות התלמידים שמיועדים לטוס לפולין במשלחת הבית ספרית בצירוף האבחונים שנתנו להם המורים וכללו: התקפי חרדה, לא מדברת, שתקנית, סוציומט, תינוקת מגודלת, לא חכמה במיוחד.

היום, לעיני התלמידים ההמומים נחשפה הרשימה המלאה. תלמיד מהתיכון סיפר לכתבנו על שהרגיש ברגע שגילה את הרשימה: "הרגשתי מושפל בשבילם, זה לא לגיטמי לקטלג תלמיד, ועוד למסע בפולין. על אחת כמה וכמה שעל פי תכונות כמו ''מתאים למב''ר'', 'מסתובבת עם בנים'".

תלמידה נוספת אמרה לפרוגי כי, "מדובר בביזיון רציני. אני מבינה את הקטע לכתוב משהו על ההתנהגות של התלמידים, אבל הם ירדו לרמות הכי נמוכות שיש, ובשפה הכי מגעילה שיש. באמת שזה לא היה מקצועי בשום צורה. התלמידים בבית הספר סובלים מהיחס של המורים כל הזמן, אבל זה פשוט חציית גבול אדום".

חלק מהרשימה שנשלחה.
חלק מהרשימה שנשלחה.
צילום מסך: קבוצת המחאה בפייסבוק.

כעת נראה כי תלמידי בית הספר, אינם מתכוונים לשתוק: "מחר אנחנו מתכוונים לעשות מחאה עם חולצות שחורות ושלטים כדי לומר למורים שהגיע הזמן להפסיק עם הרכילויות הלא מקצועיות והפוגעות מצד המורים". 

מנהלת בית הספר העבירה מכתב התנצלות מהיר לכלל התלמידים והוריהם, בו היא נבהירה כי המסמך שנשלח בטעות, אינו מעיד על היחסים בין המורים ברבין לבין התלמידים והוריהם, ואף לא על העבודה היומיומית, והליווי האישי והתומך בכל תלמיד.

עוד הוסיפה המנהלת: "אנו מתנצלים מעומק הלב ובכנות בפני כל התלמידים, הוריהם וחבריהם ללימודים, על עוגמת הנפש שנגרמה. אנו לוקחים אחריות מלאה על הכשל החמור ומתנצלים על סגנון הדברים".

תגובת משרד החינוך טרם התקבלה במערכת האתר.

תגיות
תגובות