אסון במרתון תל אביב: הרוג ופצועים רבים. מרתון תל אביב. צילום: פייסבוק

אסון במרתון תל אביב: הרוג ופצועים רבים

מרתון תל אביב הסתיים בצורה נוראית, אחד הרצים נפטר כתוצאה מהחום הכבד ורבים אחרים פונו לבתי חולים בסביבה. העירייה: "פעלנו ע"פ הנחיות משרד הבריאות"

מרתון תל אביב שנערך הבוקר תחת החום הכבד בתל אביב הסתיים באסון עם מותו של מיכאל מיכאלוביץ' בן ה-37 ו-80 בני אדם שהזדקקו לטיפול רפואי במהלך הריצה.

כזכור, בעקבות הצפי למזג אוויר חם במיוחד העלול להוביל לתוצאות שכאלו הוחלט לפצל את האירוע שריצת המרתון נדחתה לשבוע הבא בעוד שאר הריצות נותרו היום. 

ההעדפה הייתה לא לפצל את האירוע ולקיים את כל הריצות בשבוע הבא אבל ביקורו של ברק אובמה בישראל שיינכח בירושלים באותו הזמן לא אפשר זאת.

בעמוד הפייסבוק הרשמי של עיריית תל אביב יפו נכתב: "עיריית תל אביב יפו מביעה צער עמוק על פטירתו של אחד מרצי חצי המרתון שנערך בעיר. העירייה פעלה על פי הנחיות משרד הבריאות ובית החולים איכילוב אשר הנחו לבטל את המרתון המלא ולקיים את חצי המרתון כסדרו, זאת בתנאי שכל המקצים יסתיימו עד השעה 9:30, כפי שנעשה".

על הרץ שנפטר נכתב: "הוא רץ במקצה חצי המרתון, יצא לדרך סמוך לשעה 6:00 בבוקר וסמוך לשעה 8:00 הגיע לקבלת טיפול רפואי. על פי נתוני השירות המטאורולוגי בזמן זה היה עומס חום קל בלבד".

תגובות