יוזמה למחאה מול ביתו של יאיר לפיד. יאיר לפיד. צילום: פייסבוק

יוזמה למחאה מול ביתו של יאיר לפיד

שר האוצר החדש יאיר לפיד רק נכנס לתפקיד וכבר מתארגנת מחאה מול ביתו שבשכונת רמת אביב בתל אביב: "אל תשרוף את החלשים" הוא הסלוגן שעומד מאחורי מובילי הפגנת המחאה

ימים ספורים לאחר שעורר את זעמם של תושבי ישראל בעקבות דבריו על הגברת ריקי כהן מחדרה שמשתכר ב-20 אלף שקל בחודש ולא מצליחה לגמור את החודש, הפגנת מחאה ראשונה מתארגנת השבוע כנגד גזרותיו של שר האוצר החדש, יאיר לפיד.

בעקבות הגירעון הכלכלי של מדינת ישראל העומד על כשלושים מיליארד שקלים וכהכנה לאישור תקציב המדינה במושב הקיץ הקרוב של הכנסת, גזרות כלכליות חדשות של המשק עומדות בפני הציבור בישראל.

מחאה חדשה ברשת הפייסבוק קוראת לציבור הרחב להגיע במוצאי שבת הקרובה אל ביתו של שר האוצר יאיר לפיד בשכונת רמת אביב בתל אביב ולמחות כנגד הקיצוצים והפגיעה בשכבות החלשות.

בין היתר נכתב בעצומה: "נקום ונגן על הלחם שלנו ועל עתידם של ילדינו, ועל זכות הקיום של השכבות החלשות בכלל. לא להעלאת המע"מ, לא לקיצוץ בקצבאות, לא למע"מ על פירות וירקות, כן למימוש זכויותינו לחיים עם טיפת כבוד כי גם לנו מגיע". עד כה אישרו הגעתם מעל ל-35 משתתפים. טרם נודע אם משטרת ישראל אישרה את הפגנת המחאה.

תגיות
תגובות