"הם הרסו לי את הטיול אחרי הצבא". טרמינל 3 בנתב"ג. צילום: גוגל מפות

"הם הרסו לי את הטיול אחרי הצבא"

עוז יצחק, בן ה-22 לקח חופשה של שבועיים מהעבודה בשביל לנסוע לתאילנד יחד עם חבריו. בגלל השביתה של חברות התעופה הוא הפסיד אלפי שקלים. פרופיל של נפגע מהשביתה שסוגרת לנו את השמיים

אלפי שקלים הוא אומדן הנזק הממוצע לאזרח הישראלי שנפגע מהשביתה של חברות התעופה הישראליות, שכבר למעלה מיומיים משביתות את תנועת הטיסות שלהן מישראל החוצה. 

אחד הנפגעים הוא עוז יצחק בן ה-22 מפתח תקווה, שתכנן לטוס אמש (א') לתאילנד ולפגוש את חבריו הטובים לטיול משותף בקופנגן. אלא שסמוך למועד הטיסה (חצות), הוא עודכן שהטיסה מבוטלת. 

"את כרטיס הטיסה כבר רכשתי ב-26 למרץ מאל על אחרי שביקשתי במיוחד חופש מהעבודה לשבועיים. חוץ מהכרטיס לתאילנד קניתי גם כרטיס טיסת פנים מבנגקוק לקוסמוי מחברת איסתא ושילמתי מראש על מלון לאירוח בחופשה", מספר עוז על הכספים שהוציא לקראת הנסיעה.

לדבריו, גם אם אל על תפצה אותו על כרטיס הטיסה לתאילנד שעומד על כמה מאות דולרים, את הפיצוי לטיסת הפנים שעולה כמאתיים דולר והתשלום למלון על סך מאה וחמישים דולרים, אף אחד לא ישיב לו: "חוץ מזה, עכשיו אני אתקע שבועיים בבית כי חתמתי חופש מהעבודה. שזה נזק נוסף". 

עוז יצחק. הפסיד את הטיול אחרי הצבא עם החברים הטובים.
עוז יצחק. הפסיד את הטיול אחרי הצבא עם החברים הטובים.
צילום: פייסבוק.

עוז מספר שכבר ביום חמישי שעבר, כששמע על השביתה הקרבה, הוא התקשר לחברת אל על כדי לוודא מה קורה עם הטיסה, אך התשובות שהוא קיבל היו חיוביות: "הם אמרו לי בטלפון שאין שביתה והכל יוצא כרגיל. כשהתקשרתי אתמול בשעה חמש אחר הצהריים למוקד אל על לבטל את הטיסה, הם אמרו לי שאאלץ לשלם 260 דולר על דמי הביטול".

על התחושות שמלוות אותו בגלל הפגיעה בטיול הוא מספר: "רק ההרגשה שהרגשתי בשלושת הימים האחרונים לא שווה את הטיסה. בשבילי זה טיול אחרי צבא עם החברים הכי טובים ולא תהיה לי עוד הזדמנות לנסוע איתם. אני לא מאחל לאף אחד להרגיש ככה במיוחד לא לפני טיול או חופשה".

תגובות