צעירים אלימים תקפו את בוקי נאה. בוקי נאה. צילום מסך: יוטיוב

צעירים אלימים תקפו את בוקי נאה

כוכב הישרדות VIP שעורך סיורים ליליים ברחובות הפחות זוהרים של תל אביב, הותקף לדבריו במהלך סיור שערך, אחרי שביקש מחבורת נערים לשמור על השקט: "הם תקפו אותי עם שרשרת ברזל"

כוכב הישרדות VIP ועיתונאי הפלילים לשעבר, בוקי נאה, הותקף בלילה שבין שני לשלישי סמוך לטיילת תל אביב, בידי חבורת נערים, לאחר שביקש מהם להנמיך את קולם, בשעה שהתקיים במקום סיור אותו ערך נאה. 

לדבריו, כפי שפרסם בפרופיל הפייסבוק שלו, לאחר שפנה לנערים וביקש מהם להנמיך את כולם הם החלו לתקוף אותו במכות והטיחו בו שרשרת ברזל. בהמשך קיללו אותו ואת אימו לטענתו בשפה רדודה: "הם אמרו לי תביא את אמא שלך שנזיין אותה".  

בתגובה לדברים כתב נאה בעמוד הפייסבוק שלו: "הפסדנו את תל אביב לפשע בגלל שהמשטרה מבזבזת את הכסף על מאבטחים לשר ומבצעי יחסי ציבור על סגאווי ווספה וניידת שלא קיימים. אני כבר רגיל לראות שבתחנה המרכזית הישנה, למרות שיש בה תחנת משטרה עם 100 מקבלי משכורות אין אף שוטר ואף ניידת בלילה. אבל בטיילת? בכיכר האופרה"?

"לא כואבות לי הבעיטות שקיבלתי הערב בטיילת בתל אביב. גם לא ההשפלה שבהצלפה עם שרשרת ברזל בצוואר מחבורת ילדים שיכורים. כואב לי שאין משטרה בתל אביב. שהאזרח שמגיע לו קצת בטחון אישי כבר אין לו גם בטיילת בתל אביב".

ממשטרת מחוז תל אביב טרם נמסרה תגובה לטענותיו של נאה. 

תגובות