"תלמיד מוציא 300 שקל על נשף סיום". מתכוננים לנשף הסיום. צילום: חוגגים הפקות

"תלמיד מוציא 300 שקל על נשף סיום"

תפסנו את מפיק האירועים ונשפי הסיום מוטי לסרי, ששמו עלה לכותרות בעקבות קריאתו של שר החינוך לצמצם את ההוצאה של התלמידים על הנשפים: "תלמיד מוציא בין 250 ל-350 שקל על הנשף"

אז כמה אתם באמת מוציאים על נשף הסיום? עשרות אלפי תלמידי י"ב מחכים בקוצר רוח לנשף הסיום המסורתי. לקראת סוף שנת הלימודים תפסנו את מוטי לסרי, הבעלים של חברת "חוגגים הפקות", שעוסק בהפקת אירועים ובימים אלו מתמקד בהפקת נשפי סיום של שמיניסטים רבים מכל רחבי הארץ.

"לערב אחד הופכים מאות תלמידים לחתנים וכלות, בתחילת שנה אני והמפיקים שלי מקבלים בקשות מבתי הספר להפיק את אירוע השנה שלהם. כמות התלמידים נעה בין 150 ל-400 בכל שכבה, כשכל תלמיד משלם בין 250 ל-350 שקלים. יש כאלו שמעדיפים להפיק אירוע גדול יותר ויקר יותר, כמו למשל זמר או דיג'יי מפורסם, ואז כמובן שהמחיר עולה". 

כיום החברה שלנו מספקת לנשפי סיום מגוון אטרקציות כמו תחרויות, קזינו, קונספטים מיוחדים, בר אקטיבי, בובות אלכוהול ואולפן שקוף. אנחנו גם דואגים לצלמים, דיסקים ותמונות ולכל מה שמעבר", מספר לסרי.

עוד הוא מוסיף כי "עיקר העבודה של חברת הפקות הוא לתת דגש ומענה לרצון בית הספר והתלמידים. נכון שלקראת תכנון האירוע יש הרבה לחץ ועצבים מסביב אבל גם וועד ההורים נרתם למשימת הארגון. זה תהליך עצום ומרגש, דווקא בגלל שהוא מתחיל מתחילת השנה".

תגובות