בתזמון מפתיע: נעצרו 4 חשודים ברצח בברנוער. נתפסו חשודים במעשה. צילום: דוברות המשטרה

בתזמון מפתיע: נעצרו 4 חשודים ברצח בברנוער

יומיים לפני מצעד הגאווה בתל אביב וחודשיים לפני ציון 4 שנים לרצח הנורא בברנוער: המשטרה עצרה ארבעה חשודים, כאשר החשד המרכזי הוא שהרצח נעשה על רקע אישי ולא על לאומני. כזכור אלמוני נכנס למקום וירה למוות ב-2 צעירים ופצע עשרה

עדכון 12:00  - המשטרה עצרה בכיר בקהילה הגאה וחושדת כי הוא ידע פרטים אודות הרצח. בנוסף, פרסמה המשטרה כי ככל הנראה אחד משלושת החשודים שנעצרו אמש, הוא הרוצח, והשניים הנוספים סייעו לו. 

בעיצומם של אירועי הגאווה: המשטרה הודיעה היום (ד') על התפתחות דרמטית וחשובה בפרשת הרצח בברנוער, שיציין בעוד כחודשיים 4 שנים מאז התרחש.

כזכור, הרצח בברנוער אירע בשעות הערב במוצאי שבת, ב-1 באוגוסט 2009 בתל אביב כאשר אדם רעול פנים נכנס למקום והחל לירות ללא כל הבחנה, כאשר באותה העת היו נערים ונערות מהקהילה הלהט"בית (הומוסקסואלים, לסביות, ביסקסואלים וטרנסג'נדרים) והמדריכים במקום. בעקבות הירי נהרגה הצעירה ליז טרובישי והמדריך ניר כץ, שעל שמו הוקם המרכז לדיווח נפגעי הומופוביה.

מאז הרצח הוטל צו איסור פרסום גורף על פרטי החקירה כאשר הערב נמסר מהמשטרה כי הובאו להארכת מעצר שלושה חשודים בגילאי 20 עד 40. לפי גורמים בימ"ר תל אביב נשלל רקע לאומני וכי ככל הנראה מדובר ברצח על רקע אישי.

תגובות