ההטרדה המינית הובילה לרצח בבר נוער. פרשייה מזעזעת. צילום: דוברות המשטרה

ההטרדה המינית הובילה לרצח בבר נוער

פרשיית הרצח בבר נוער נחשפה לאחר חקירה שנמשכה ארבע שנים בזכות עד מדינה. מההטרדה המינית של "הבכיר בקהילה", דרך הרצח המתועב שנהרגו ממנו ניר כץ וליז טרובושי והסתרת המניע לרצח בפני המשטרה. כל הפאזל הורכב

הפרשייה הגיעה לסיומה. אחרי ארבע שנים של חוסר וודאות, הכריזה המשטרה כי תפסה את החשודים במעשה הרצח הנתעב בתחילת אוגוסט 2009 במועדון ה"בר נוער" בתל אביב. 

תחילת הפרשייה כשפעיל מוכר בקהילה הגאה, שלקח חלק ניכר בהפעלת "הבר נוער" היה מעורב על פי החשד בהטרדה מינית של קטין, שהגיע לפעילויות במקום, אותו הקטין התלונן בפני בן משפחתו חגי פליסיאן מפרדס כץ.

הבר נוער הפך למקום מפגשם של בני נוער רבים מהקהילה הגאה שחלקם היו בתוך הארון. אותו הפעיל המוכר, הציל על פי הסיפורים בני נוער רבים מהתאבדות, כשהיה משמש בתור אוזן קשבת ותומכת למחשבותיהם ובעיתויהם. 

על פי פרטי החקירה המסתמנים חגי פליסיאן שהחליט לנקום, גייס יחד עימו את חברו טרלן חניקישייב והשלושה יצאו למסע הנקמה באותו הפעיל.

אלא שב"בר נוער" בערב ה-1 באוגוסט חיכו להם המדריך ניר כץ ז"ל, הנערה ליז טרובושי ובני נוער נוספים. הרוצח חיפש את אותו הפעיל וכשביקשו ממנו להתרחק מהמקום, הוא נלחץ והחל לירות לכל עבר.  

כידוע, ביום ד' שעבר נעצרו שלושת החשודים, כולם מתגוררים בשכונת פרדס כץ בבני ברק. במהלך הלילה של אותו היום נעצר גם אותו הפעיל שחשוד בתקיפה של הקטין דאז ובגיר כיום. 

תגובות