משרד החינוך מציג: כרטיס הטבות לקיץ. שי פירון. צילום: מוקי שוורץ

משרד החינוך מציג: כרטיס הטבות לקיץ

יוזמה חדשה של משרד החינוך: בני נוער יוכלו להדפיס כרטיס הטבות או לשמור אותו כתמונה בטלפון הנייד, ולהציג אותו במקומות שונים כמו אתרי טבע ומורשת, בכדי לקבל הנחות

חופשת הקיץ לעיתים כוללת שעמום רב בקרב בני נוער. השעמום, גורר תוצאות לא נעימות: שתיית אלכוהול, אלימות, ונדליזם וביצוע עבירות נוספות.

משרד החינוך החליט ביוזמה חדשה, בשיתוף עם השלטון המקומי, משרדי הממשלה וגורמים נוספים, להציע מגוון פעילויות לתלמידים. בין הפעילויות: לילות לבנים, הארת מגרשי ספורט, ומוקדי התנדבות.

כמו כן, החליט המשרד לאפשר לתלמידים לקבל "כרטיס הטבות". מדובר בכרטיס אשר יכלול הנחות למגוון אתרים ופעילויות. בין הפעילויות המוצעות בכרטיס, ניתן לציין אתרי טבע ומורשת, תיאטרון, מוזיאונים ופעילויות ספורט. 

באגרת לכבוד סיום השנה שנשלחו לתלמידים, הציגו במשרד החינוך את הכרטיס והסבירו כיצד יש להשתמש בו. ניתן להדפיס את כרטיס ההטבות שיתפרסם בפורטל משרד החינוך, ואפשר גם להציג את הכרטיס בטלפון הנייד.

מנכ"לית משרד החינוך, דלית שטראובר הוסיפה, כי המקומות שבהם הנחה תינתן בהתאם להצגה הכרטיס, יפורסמו בקרוב באתר משרד החינוך. כמו כן, באתרים המכבדים את הכרטיס תוצג מודעה על כך.

תגובות