סרטון מיני של חיילת הופץ בוואטספ . החיילת לכאורה שמככבת בסרטון. צילום מסך

סרטון מיני של חיילת הופץ בוואטספ

הקבוצות ברשת המסרים המידיים הוצפו בסרטון של בחורה צעירה (ככל הנראה חיילת) שמבצעת אקט מיני בוטה אל מול המצלמה. האם מדובר בניסיון לפגוע בתדמיתו של צה"ל? "אפשר לקנות דיסקית וחולצה ירוקה בכל חנות", אמר קצין בכיר

ניסיון לפגוע בתדמית צה"ל? סרטון של חיילת צה"ל כביכול שמבצעת אקט מיני אל מול מצלמת הטלפון שלה, הופץ אמש (ג') בין קבוצות הוואטספ של חיילים רבים בצה"ל. הסרטון המיני שהגיע למערכת פרוגי כולל אקט מזוויע שככל הנראה בוצע במשרד בו משרתת החיילת.

בסרטון נראית החיילת כשהיא מעוטרת בדיסקית וחולצה צבאית ירוקה כשפלג גופה העליון חשוף. לאחר מכן היא מבצעת אקט מיני שאותו לא נפרט מעל שורות אלו מטעמי צנעת הפרט, כשאף קטע בסרטון אינו מצונזר.

החיילים שקיבלו את הסרטון מיהרו להפיץ אותו לחבריהם. מבדיקה שערכנו עם איש אופטיקה, לא ניתן לפענח האם מדובר במשרד צבאי: "לא ניתן לראות האם יש פקודות או מפות על הקיר. יתכן ומדובר בחדר פרטי ולאו דווקא משרד. כמו כן, על הדיסקית של החיילת לא מופיע שום פרט אודות היחידה בה משרתת.

לדברי קצין בכיר בצה"ל מדובר במעשה תרמית: "אי אפשר להבחין בסרטון אם החיילת אכן משרתת בצבא הישראלי. אפשר לקנות היום דיסקית בכל חנות של ריקושט וגם החולצה היא חולצה ירוקה סטנדרטית שאפשר להשיג בכל חנות הלבשה תחתונה. לדעתי מדובר במניפולציה זולה שנועדה לפגוע בתדמיתו של הצבא הישראלי".

הסרטון כאמור, מגיע אחרי מספר תמונות מביכות של חיילות בצה"ל שהופצו ברשת. אחת התמונות הזכורות היא של חיילות שהחליטו לחשוף את ישבנן בבסיס הכשרה בדרום הארץ ולהפיץ את התמונה ברשת. 

תגובות