לראשונה: כיפת ברזל יירטה רקטה לאילת. צילום: אליאב בטיטו

לראשונה: כיפת ברזל יירטה רקטה לאילת

בשיא החופשות והבילויים באילת נשמעו הדי פיצוצים מעט לפני השעה 1 בלילה, כאשר רק לפני ימים בודדים שדה התעופה בעיר נסגר בעקבות הערכת מצב ביטחונית "עד שחשבתי שהאזעקות עזבו אותי, הם באו גם לכאן" סיפרה אחת התיירות

בפעם הראשונה סוללת כיפת ברזל שהוצבה בעיר הדרומית אילת יירטה רקטה ששוגרה לעבר העיר.  צה"ל והמשטרה פתחו בסריקות לאחר הירי ועד כה לא נמצאו עדויות לנפילות רקטות בשטחי העיר.

זמן קצר לפני השעה 1 בלילה נשמעה אזעקה, כשלפי המבקרים והתושבים בעיר נשמעו הדי פיצוצים באזור. כזכור, רק ביום חמישי האחרון דיווחנו לכם כי המרחב האווירי באילת נסגר למשך שעתיים בעקבות התראות והערכת מצב ביטחונית.

כתבנו שנמצא כעת בחופשה במלון "U Coral Beach Club Eilat", אליאב בטיטו, סיפר כי נשמעו 2 אזעקות ובמהלך שיחתו עם אחת מאורחות המלון הוא שמע את הפחד העצום: "עד שחשבתי שהאזעקות עזבו אותי, הם באו גם לכאן" ופרצה בבכי.

כזכור, במהלך חודש שעבר הציב צה"ל סוללת כיפת ברזל באילת, בטענה שזה הוצב על רקע המבצע של צבא מצרים כנגד חוליות הטרור. הצבתה בעת שיאה של עונת התיירות התבצעה מחשש לירי רקטות לכיוון העיר הדרומית.

כמו גם, בניגוד לשנים עברו, צה"ל חיבר את צופרי העיר למערכות הגילוי וההתרעה הפרושות לאורך הגבול עם מצרים, כך שאם ישוגרו רקטות לכיוון העיר, יישמעו אזעקות, בדומה למה שהתרחש הלילה (ג').

בהכנת הכתבה השתתף אליאב בטיטו.

הפאניקה באילת.
הפאניקה באילת.
צילום: אליאב בטיטו
תגובות