לראשי הערים אכפת בכלל מהצעירים? . גם סקאזי יצביע ב-22 באוקטובר? צילום: אינסטגרם

לראשי הערים אכפת בכלל מהצעירים?

גרים באילת? בחיפה? בתל אביב? בחולון? בדקנו מה חלק מהמתמודדים על ראשות ומועצת העיר מבטיחים למצביעים הצעירים וזה כולל סקייט פארקים, מסלולי אופניים והכנסת לימודי טכנולוגיה לבתי הספר

חלקם מבטיחים לבוחרים הצעירים כי יקימו מתחמי סקייט פארק, חלקם מבטיחים מקומות בילוי לצעירים וחלקם מבטיחים להוסיף לתוכניות הלימוד שיעורים בטכנולוגייה. 

קבלו את ההצעות שמבטיחים חלק מהמועמדים לראשות העיר בערים אילת, חיפה, תל אביב וחולון לבוחרים הצעירים. 

אילת - מבטיחים סקייט פארק לנערים

כחלק ממצע הבחירות מבטיח ראש העיר המכהן מאיר יצחק הלוי, כי יפעל לבניית סקייט פארק חדשני מאחורי מוזיאון אילת. כמו כן, הוא מבטיח כי יפעל להצבת מתקני כושר ציבוריים לטובת תושבי העיר ואורחיה הרבים. ראש העיר מבטיח גם לסלול שביל אופניים, מישהו פה חושב על הבריאות של הצעירים?

באותה העיר מתמודד גם דובי כהן, שמבטיח לצעירים מוזיאיון ילדים ונוער בדומה למוזיאון הפועל בחולון, להגביר את לימודי הסביבה בבתי הספר ומתן עדיפות לעבודה לצעירים תושבי אילת בשלל מקומות העבודה בעיר.

אילת, מבטיחים להקים סקייט פארק.
אילת, מבטיחים להקים סקייט פארק.
צילום: גוגל מפות

חיפה - מבטיחים סיוע ליזמים הצעירים 

כחלק ממצע הבחירות, ראש עיריית חיפה המכהן יונה יהב מבטיח לצעירים כי יפעל להקמת יחידה חדשה עם תקציב משלה שכל תפקידה הוא לסייע ליזמים צעירים בתחילת דרכם בתחום ההיי טק.

כמו כן, הוא מבטיח כי סטודנטים יזכו להקלות במיסים ויעמדו לרשותם מרחבי לימוד ציבוריים היכולים להכיל כמה מאות סטודנטים בו זמנית בתקופות המבחנים. יונה אף מבטיח במצע שלו כי יפתח מועדון לגולשי הגלים בשלושה מוקדים לאורך החוף ויסלול מסלולי הליכה וריצה לאורך חופי הים ולאורך הכרמל.

באותה העיר מציעה עינת קליש רותם, המתמודדת גם היא על ראשות העיר  כי תשקם את חיפה כך שתחזור להיות עיר שוקקת חיים, מלאה באפשרויות, מעודדת יצירתיות, יוזמה וחידושים.

כמו כן, היא מבטיחה כי תקים מרכזי קהילה שכונתיים שיאפשרו פעילויות רשמיות ולא רשמיות בסביבה בטוחה. עינת אף מבטיחה לעודד יזמות ושיתוף הצעירים בהחלטות ובקידום העיר.

תל אביב - מבטיחים לכם יותר מחשבים וטכנולוגיה בבית הספר

כחלק ממצע הבחירות, ראש עיריית תל אביב המכהן, רון חולדאי, מבטיח כי יפעל לפתח את המוסדות הלימודיים בכך שיכניס לבתי הספר בתל אביב יותר מחשבים ויותר מן המדע והטכנולוגיה. כמו כן, הוא מבטיח להרחיב את מערך האופניים להשכרה בתל אביב ויסלול שבילי אופניים נוספים לאורך העיר. חולדאי אף מבטיח את פיתוח מקומות הבילוי בתל אביב לנוער הצעיר מעבר לבוגרים.

תל אביב, יא חביבי תל אביב.
תל אביב, יא חביבי תל אביב.
צילום: גוגל מפות

מתמודד נוסף שמתמודד על ליבם של צעירי העיר תל אביב הוא חבר הכנסת ניצן הורוביץ' שמבטיח כי יפעל לתמיכה בתרבות וחיי הלילה בעיר על ידי מופעי תרבות ואירועים לצעירים. כמו כן, הוא מבטיח ליצור מרחבי לימוד עירוניים ומרחבים קהילתיים לכל שכבות הגיל. הורוביץ' אף מבטיח סלילת שבילי אופניים והצבת מתקני כושר ברחבי העיר.

חולון - שיפוץ השירותים בבתי הספר

כחלק ממצע הבחירות, ראש העיר המכהן מוטי ששון מציע לצעירים לשים דגש על סיוע מקצועי ופתרונות לתלמידים בעלי קושי בקשב וריכוז, הוא מבטיח להשקיע עשרות מיליוני שקלים לשיפוץ מוסדות הלימוד בחולון החל משיפוץ השירותים, התקנת הצללות וצביעת המבנים והכיתות לרווחת התלמידים.

כמו כן, הוא מבטיח לעשות מהפך בתחום הבילוי בעיר ומתן מקומות בילוי ראויים לצעירים. מתמודד נוסף על ראשות עיריית חולון הוא יעקב חרש שמציע לצעירים את העלאת הזכאות ללימודים אקדמאים בעיר. כמו כן הוא מבטיח לדאוג להטבות עבור הצעירים והקמת מקומות בילוי נוספים לבני הנוער שנותרו בעיר "מתה".

תגובות