ת"א: פרצו למחשבי בית הספר וגלשו באתרי פורנו. גלשו דרך מחשבי בית הספר. אילוסטרציה: פרוגי

ת"א: פרצו למחשבי בית הספר וגלשו באתרי פורנו

צוות בית הספר אלחריזי שבצפון העיר תפס את תלמידי כיתות ו' על חם. המנהלת כתבה להורים: למרות החסימות הם הצליחו להיכנס לאתרים עם תכנים מיניים קשים. למרות ההגנות הם מצליחים למצוא פרצות

נתפסו על חם: תלמידי כיתות ו' בבית הספר אלחריזי בתל אביב הצליחו לפרוץ למחשבי בית הספר ולגלוש באתרי פורנו. צוות בית הספר, שנמצא בצפון העיר, גילה במהלך השבוע שעבר כי התלמידים, בני 11־12, הצליחו להיכנס לאתרים "עם תכנים מיניים קשים".

התלמידים נתפסו על חם והצוות החליט לעדכן את ההורים. במכתב, שעליו חתומות מנהלת אלחריזי קרינה ריבלין ויועצת בית הספר שירלי כסיף, נכתב בין השאר: "ברצוננו להתריע כי נודע לנו שלמרות כל ההגנות והחסימות על המחשבים, הצליחו ילדים להיכנס דרך מחשב בבית הספר לאתרים בעלי תכנים מיניים קשים".

"צוות בית הספר עושה כל שביכולתו לחסום את האפשרות להגיע לאתרים אלימים או פוגעניים, אך עם זאת מדי פעם הילדים מצליחים למצוא פרצות".

עוד כתבו ריבלין וכסיף להורים: "היום הסבירה שירלי לכל ילדי שכבה ו' את הסכנה בצפייה בתכנים שאינם תואמים את גילם או מכילים חומרים מזעזעים או אלימים. אנו מקוות שגם אתם ההורים תסבירו לילדיכם את הסכנות הטמונות בחשיפה לתכנים מסוג זה".

"זה קורה כל הזמן. אין ילד שלא נכנס לאתרים האלה בגיל הזה", אומר אב לתלמיד, "מה שמפתיע הוא שאנחנו לא יודעים אם אכן יש חסימה ואיך הילדים מבצעים את הכניסה למחשבים, זה קצת מוזר".

"לי קשה להאמין שהייתה פריצה", מוסיפה אם לתלמיד בבית הספר: "כנראה החסימה לא הייתה מספיק טובה. הצוות חייב לתת הסברים מתי ואיך זה קרה. כנראה הם היו ללא השגחה ולכן הצליחו להיכנס לאתרים המדוברים. אילו הייתה השגחה זה לא היה קורה".

מדוברות עיריית תל אביב נמסר בתגובה: "במחשבי בית הספר מותקנות תוכנות חסימה שכל הזמן מתעדכנות וחוסמות אתרים ותמונות בלתי ראויות. למרות זאת הצליחו תלמידים, דרך אתר גוגל, לעלות על תמונות פורנוגרפיות שלא נחסמו דרך המערכת. עם היוודע הדבר נערכו שיחות אישיות עם הורי הילדים המעורבים ונערכו שיחות עם כלל תלמידי כיתות ו' בנושא השימוש ברשת האינטרנט. בנוסף יצא מכתב לכלל ההורים המסביר את השתלשלות הענייניים".

לכתבות נוספות על פי אזור מגוריכם כנסו לאתר mynet

תגיות
תגובות