דעה: בני 18 מפחדים מהחושך? מגוחך. בני 18 מפחדים מהחושך? צילום: רומה רחמינוב

דעה: בני 18 מפחדים מהחושך? מגוחך

תלמידים פחדו כשהיו צריכים ללכת בחשכה מוחלטת לאורך כל הדרך בטיול השנתי. רועי שרון בטור דעה מיוחד: הם כבר בני 18 ועדיין מפחדים מהחושך? צריך ללמוד אותם שיעור קטן בחיים

טיול שנתי הוא ללא ספק אחד האירועים האהובים ביותר על ידי תלמידים בבתי ספר שונים ברחבי הארץ. כתבת פרוגי, שני ברינבואים, חשפה השבוע איך בטיול שנתי של שכבת י"ב המסלול היה משובש והתלמידים מצאו עצמם מנווטים בדרך חשוכה וללא ליווי. נו באמת, רובם כבר בני 17 עד 18. אתם רוצים להגיד לי שהם עדיין לא נגמלו מהפחד לחושך?

עוד בנושא
 
טיול שנתי: תכנון לקוי כמעט והוביל לאסון  שני ברינבואים
 
תכנון לקוי לטיול השנתי בתיכון ז'בוטינסקי בבאר יעקב כמעט והוביל לאסון: התלמידים היו צריכים ללכת בחשכה מוחלטת ללא ליווי לאורך כל הדרך. אחת התלמידות: "היה מפחיד. התחושה? זלזול בי ובחבריי לכיתה"
לכתבה המלאה
 

"לאחר עיכובים מצאו עצמם בני נוער מנווטים לבדם, במסלול ארוך ובחושך מוחלט". על כך תגיד טהוניה רובל, זוכת האח הגדול: "איזה שטויות?!".

הרי הם כבר לא ילדים קטנים - הם בשכבת י"ב. ייתכן שבטיול האחרון שלהם בבית הספר הם עדיין יפחדו מהחושך?

אני לא יודע מה איתכם, אבל אותי מדאיגה המחשבה שבני הנוער הללו חוששים מהחושך - צריך להעביר להם שיעור קטן בחיים לא? הגיע הזמן שבני הנוער הללו יתבגרו, ויבינו שלא תקפוץ עליהם מפלצת מתוך החושך. השאלה האמיתית היא, מה החבר'ה האלה יעשו בצבא? לא צריך להיות מגדת עתידות כדי לדעת שקל, לא יהיה להם שם.

תגיות
תגובות