זמר מפורסם נחשד בבעילת צעירה בת 15. צילום: צילום מסך

זמר מפורסם נחשד בבעילת צעירה בת 15

"הכול בסדר אצלי ברוך ה'. אני עובד, מופיע ומבלה", כתב הלילה הזמר שנטען כי קיים יחסי מין עם נערה בת 15. מלבד הזמר שהגיב וזמר נוסף, הועלו בפרשה שמות של גברים נוספים שהיו קשורים לקיום יחסי המין עם הנערה

כתבה
 
זה קרה פעם וזה קורה גם היום: ניצול קטינות  קרן סולומונוב
 
בלתי אפשרי לפספס את הפרשה בה שני זמרים ששמם לא הותר לפרסום חשודים בבעילת קטינה בת 15. האם הם היחידים? מדוע דווקא אותם, כוכבים שהמוני מעריצות מחכות בקוצר רוח לתשומת לבכם, מתעסקים עם קטינות?
לכתבה המלאה
 

הפרשה שמסעירה את המדינה: חוקרי היחידה המרכזית בתל אביב מתכננים לגבות עדות מ-15 צעירות, חלקן נערות, שקשורות לפרשה. לפי חשד המשטרה, חלק מהצעירות היו שותפות לקיום יחסי המין, וחלק אחר שמעו על האירועים לאחר מעשה. הצעירות אינן חשודות בעבירה, אולם עדותן עשויה לשפוך אור על הפרשה. מהפרטים שידועים עד כה עולה כי יחסי מין קבוצתיים בוצעו בדירה שנשכרה במיוחד לצורך המפגשים, ולא בביתו של הזמר.

בנוסף לזמר גיבשו חוקרי ימ"ר רשימה של לפחות שישה גברים, בהם חברים קרובים של הזמר ואף קרוב משפחה שלו, וכן זמר נוסף ואמרגן ידוע בתעשייה - שעל פי העדויות היו מעורבים בקיום יחסי המין.

בשל הפרשה הרגישה, בשעות הצהריים (ה') יעודכן בפרשה ראש אגף החקירות במשטרה, ניצב מני יצחקי, ואז יוחלט כיצד לפעול בה.

מוקדם יותר כתב הזמר שמדובר בשמועות בלבד: "לכל מעריציי ולאנשים שאוהבים אותי. אני רואה את רצח האופי שעושים לי. הכול בסדר אצלי ברוך ה'. אני עובד, מופיע ומבלה. אוהב את כולכם ובעזרת ה' נתראה רק בשמחות ובהופעות".

הפרשה שפורסמה אמש החלה לפני כמה חודשים, אז הגיע למשטרה מידע ולפיו הנערה קיימה יחסי מין עם הזמר. חוקרי ימ"ר תל אביב, בפיקודו של ניצב-משנה גדי אשד, החלו לחקור את הנושא בזהירות והגיעו אל הקטינה. היא מסרה להם בעדותה שבכמה מקרים קיימה יחסי מין עם הזמר ועם אנשים נוספים מהתעשייה. 

קרובים לזמר סיפרו לפרוגי כי "כרגע הוא חשוד. נכון לעכשיו יש איסור פרסום לפרשה הזאת אז אנחנו מעדיפים שלא להגיב ומקווים שהכל יתבהר בקרוב"

הודעה למעריציו.
הודעה למעריציו.
צילום: צילום מסך

תגובות