אייל גולן: "לא ידעתי שהן קטינות". צילום: דנה קופל, ידיעות אחרונות

אייל גולן: "לא ידעתי שהן קטינות"

כולם כבר יודעים, ועכשיו זה גם יכול להיכתב: אייל גולן הוא "הזמר המפורסם" שחשוד בקיום יחסי מין עם קטינות. "לא ידעתי שהן קטינות, לא עישנתי איתן סמים", אמר בחקירתו. איתו נחקרו גם קרוב משפחתו, יחצ"ן, זמר נוסף

כל המדינה כבר יודעת, ועכשיו גם אנחנו יכולים לומר: אייל גולן הוא "הזמר המפורסם " שחשוד בבעילה אסורה בהסכמה ובשימוש בסמים עם קטינות. שבוע אחרי התפוצצות פרשת "הזמר והקטינות", ואחרי שצו איסור הפרסום לא מנע את חשיפת שמו ברשתות החברתיות, הודיע אייל גולן כי הוא זה שעוכב הבוקר (יום ד') לחקירה. יחד עם גולן עוכבו לחקירה גם קרוב משפחתו, יחצ"ן, איש תקשורת המעורב בפרשה וזמר נוסף ששמו לא קושר לפרשה עד כה, אלא עלה במהלך החקירה.

צילום: גיל נחושתן, ידיעות אחרונות

הבוקר ערכה המשטרה חיפושים בחדר המלון שבו שהה גולן, והוא הובא לחקירה במשרדי היחידה המרכזית בתל אביב. קרוב משפחתו, שנגדו נטען כי קיים יחסי מין עם קטינות, וגם נהג "לארגן" את אותן נערות למפגש עם בנו, עוכב אף הוא לחקירה. חמישה בלשים פשטו על מקום מגוריו של קרוב המשפחה, ביצעו חיפוש בביתו, במכוניתו ובמכונית של רעייתו, והחרימו מחשב. קרוב משפחתו הוצא מביתו בניידת ונלקח לחקירה, ובמשטרה בודקים חשד שלפיו במהלך המפגשים עם הנערות הוא הביא סמים.

יחד עם גולן וקרוב משפחתו עוכבו לחקירה גם יחצ"ן מסיבות ואיש תקשורת. בין השאר חשודים המקורבים לגולן במרמה, הבטחות שווא, בעילה אסורה בהסכמה ושימוש בסמים. מהמשטרה נמסר כי "המשך חקירתם והבאתם לבית המשפט יהיה על בסיס שיקולי חקירה ענייניים בלבד". מחר יובאו החשודים להארכת מעצר בבית משפט השלום בתל אביב.

הבוקר הודיעו נציגיו של גולן כי הזמר החליט להשעות את עצמו מחברות בפאנל השופטים של תוכנית הטלוויזיה "הכוכב הבא". לדבריהם, גולן עשה זאת "בשל חקירת משטרה בנושא רגיש".

מנגד, בזכיינית "קשת" הודיעו כי הם אלה שהשעו את השתתפותו בתוכנית - "בהתאם למדיניות 'קשת' ולנוכח ההתפתחויות". כמו כן הודיעה הזכיינית על השעיית הפקת העונה הבאה של התוכנית "אייל גולן קורא לך" בערוץ 24.

הבוקר הוסר צו איסור הפרסום על הפרשה, אולם שמות המעורבים והחשדות המלאים לא ייחשפו לפני שהמעורבים יובאו בפני שופט.

תגיות
תגובות