חשד לרצח: נמצאה גופת בן 19 ליד נשר. צילום: אבישג שאר-ישוב

חשד לרצח: נמצאה גופת בן 19 ליד נשר

גופתו של צעיר מהגליל העליון, שנעדר מביתו מהשבוע שעבר, התגלתה על ידי קרובי משפחתו סמוך לאוניברסיטת חיפה. הוא נמצא דקור בפלג גופו העליון, ליד הגופה נמצאה סכין. במשטרה אמרו כי קיים חשד לפלילים

גופת צעיר כבן 19 התגלתה בצהריים (יום ד') ביערות הכרמל, לא רחוק מהעיר נשר. הצעיר נמצא דקור בפלג גופו העליון והמשטרה פתחה בחקירה בחשד לרצח. מדובר בגופת צעיר שנעדר מביתו בגליל העליון מהשבוע שעבר. הגופה התגלתה סמוך לשעה 12:00 ביער בין העיר נשר לאוניברסיטת חיפה על ידי קרוביו. צוות מגן דוד אדום הוזעק למקום וקבע את מותו של הצעיר.

עוד במדור החדשות של פרוגי:

הצעיר נמצא דקור כמה פעמים בפלג גופו העליון, והסכין נמצאה סמוך לגופתו. צוותי משטרה ומעבדת זיהוי פלילי ממשטרת זבולון הוזעקו למקום, אך לאחר זמן קצר הועברה החקירה ליחידה המרכזית במחוז צפון, כשהתבררה זהותו של המנוח. כיווני חקירה נוספים לבד מההיבט הפלילי נבחנים כעת במשטרה.

צילום:
צילום: אבישג שאר-ישוב

"הבחור היה בקשר טוב עם כולם", סיפר קרוב משפחתו. "כל ההתנהגות שלו הייתה מאוד מאוד רגילה, הוא אף פעם לא פגע באנשים וכולם אהבו אותו". חברו של הצעיר הוסיף כי דיבר עמו לפני היעדרותו. "הוא אמר שבא לו לטייל עם החברים שלו ושהוא מתכנן לדבר איתם ולארגן טיול מסודר כדי לבלות. הוא היה אדם מדהים ונהדר. כל פעם שהיינו קוראים לו לעזרה הוא לא היה מהסס, חבל שאיבדנו אותו".

ראש ענף החקירות בימ"ר צפון, סגן-ניצב אמל ח'ליל, אמר כי גופת הצעיר נמצאה כשעליה סימני אלימות. דודו של המנוח, שהיה במקום מציאת הגופה, סיפר כאשר ניסתה המשטרה לאתרו באמצעות מכשיר הטלפון הסלולרי, נקטע האיכון סמוך לחצות באזור נשר ולכן התמקדו החיפושים במקום. "אנחנו המומים. זה אירוע קשה מאוד למשפחה", הוסיף. "מדובר בבחור תמים בעל עבר נקי ולא ידוע לנו שהיה בסכסוך כלשהו עם אדם שיכול היה לבצע את המעשה".

מוקדם יותר היום נדקר למוות בעל פיצוצייה בן 42 ברחוב הרצל בנתניה. ככל הנראה אדם שעמו היה מסוכסך הוא שדקר אותו וברח. זמן קצר לאחר מכן הוא אותר על ידי שוטרים ונעצר עם הסכין בידו. צוות מד"א ביצע בנדקר פעולות החייאה ופינה אותו לבית החולים לניאדו בעיר, ושם נקבע מותו. נסיבות האירוע עדיין אינן ברורות, אך על פי הערכות מדובר באירוע פלילי שנבע מסכסוך.

תגיות
תגובות