הכשרון השבועי: נטלי אהרון מסלפיז . צילום: רפאל מרחי

הכשרון השבועי: נטלי אהרון מסלפיז

נטלי אהרון, שמוכרת לכולנו בעיקר מהתוכנית "סלפיז" ממשיכה לרקוד, לדגמן אבל גם רוצה לשחק ולשיר. איך היא מצליחה לנהל את הזמן? איך היא מצליחה לשמור על מערכת יחסים טובה עם ההורים? וממה היא הכי מפחדת לקראת הגיוס?

את נטלי אהרון, הבלונדינית ששברה את כל הסטיגמות שלנו הכרנו בתוכנית "סלפיז" שעלתה בהוט בידור ישראלי ועקבה אחרי ארבעה בני נוער בשנתם האחרונה בתיכון. אין ספק שנטלי בלטה יותר מכולם, ביופייה, כישרונה בריקוד, השקעתה בלימודים ובעיקר באופייה הנחוש והיכולת לשלב המון דברים ולהצליח כמעט בהכל.

עוד במדור החדשות של פרוגי:

על תקופת הצילומים היא מספרת: "תקופת הצילומים הייתה מאוד חווייתית, נפתחתי מול המצלמה, הכנסתי אותם לחיים האמתיים שלי, לא ניסיתי ליצור דמות שאני לא, אם היו ריבים משמעותיים עם המשפחה, ואם היו רגעים של התפרצות או כעס אז הראיתי הכל. אחר כך כשזה באמת עלה לאור לא חשבתי שזה יתפוס נוכחות ושהרבה אנשים יראו את זה, פתאום אני הולכת ברחוב ואנשים מזהים ורואים את התוכנית".

לנטלי 10,000 עוקבים באינסטגרם המורכבים בעיקר מילדות שחולמות להיות רקדניות, והיא, שכחנו לציין קודם - גם בן אדם מאוד אכפתי ועוזרת להן.

© רפאל מזרחי

"אנשים מבקשים להצטלם איתי, רואים בי השראה, אני מקבלת המון הודעות באינסטגרם מבנות שהן רקדניות שאומרות לי שאני ההשראה שלהן ואני הסיבה שהן חזרו לרקוד, ואני עוזרת להן בכל מיני בעיות אם ללכת לסטודיו כזה או אחר,  גם בנות שלאו דווקא רקדניות מתייעצות איתי בכל דבר ומכבדות אותי ואני באמת מעריכה כל אחת ואחת וגם בנים".

בדרך כלל אם תגיבו לסלב באינסטגרם הוא לא יענה לכם חזרה ובטח שלא יחזיר לכם עוקב, כנראה שנטלי היא חלק מדור חדש של כוכבים שמעריכים מאוד את המעריצים שלהם: "אני לא רואה את עצמי בתור איזה סלב שצריך לעוף על עצמו ולא לענות לאנשים, בסופו של דבר אני גם ילדה רגילה כמו כולם וכל ההודעות האלה שאנשים קטנים רואים בי השראה, זה כבר אומר שאני חייבת להראות להם יחס ולעזור להם במשהו שאני מבינה בו, אני שמחה שמכירים אותי בתור נטלי הרקדנית ולא בתור מישהי שהיא סתם תלמידת תיכון, ככה אני יכולה באמת לעזור לאנשים במה שאני מבינה, וגם בנות שמבקשות ממני לעקוב אחריהן אין לי את הלב להגיד להן לא, אני עוקבת אחרי כולם, אני מעריכה את כל העמודים שפתחו לי".

זה נתן לך רצון יותר להצליח ולהתעסק בריקוד?

"הבנתי שאני טובה בריקוד בזכותם, כל התגובות נתנו לי לגיטימציה ללכת ולהשקיע יותר בריקוד. חוץ מהריקוד בכל תחום שעכשיו אני עוסקת בו אני חושבת על התגובות החמות מכולם והן נותנות לי את הכוח שאני יכולה להצליח במשהו שאני באמת משקיעה בו".

 

@yuvalamay1 @cocktailofmadness #cocktailofmadness #hiphop part 2

A video posted by ɴᎯτᎯιιϓ ᎯħરΘɴ - נטלי אהרון (@natally_1) on

היו תגובות גם פחות טובות?

"בתקופת התיכון היו מבטים, היו תגובות לא מפרגנות על תמונות שאני מעלה שבנות חושבות שהן פרובקטיביות מדי, אבל צריך לזכור שחוץ מהריקוד אני עוסקת גם בדוגמנות".

בתוכנית "סלפיז" נחשפנו לוויכוח בין נטלי לאביה אשר לא הרשה לה לדגמן, אבל זה לא כך היום: "אני לא דוגמנית מסלול כמו שהיה ב'סלפיז' שאבא שלי לא רצה שאעלה על מסלול כי העולם הזה הוא מאוד קשה, אז כמובן שההורים שלי באים איתי לכל דבר שקשור לדוגמנות, הם מלווים אותי לכל דבר ומדברים איתי על הכל, אני כן מדגמנת אבל יותר הפקות אופנה וצילומים לקטלוגים כמו קטלוג לבגדי ריקוד עם כל מני חצאיות טוטו ודברים מגניבים".

© רפאל מזרחי

"לא להסתיר שום דבר מההורים"

איך היחסים שלך עם ההורים?

"מאז ומתמיד אמא שלי היא כמו אחותי והחברה הכי טובה שלי, אני מספרת לה הכל, כל בעיה והתייעצות שיש לי אני ישר פונה אליה".

מה הטיפ שלך ליחסים טובים עם ההורים?

"לבנות שהיחסים עם ההורים שלהן לא טובים אני ממליצה לכן, אם יש לכן בעיה מסוימת לא להסתיר שום דבר מההורים, בסופו של דבר הם יגלו את זה והם היחידים שרוצים באמת לטובתכם, גם אם לפעמים אתם חושבים שזה תוקע אתכם בכל מני תחומים אל תסתירו שום דבר. היחסים שלי עם ההורים מאוד טובים, אני שמחה שזכיתי להורים כאלה, היחסים שלי איתם מאוד פתוחים, בכל תחום אני נעזרת בהם, אני מפרנסת את עצמי לבד אבל אם הם רואים שיש לי בעיה כספית הם עוזרים לי ולא זורקים אותי למים לבד, איתי תמיד".

את חושבת שאם לא היו לך יחסים כאלה עם ההורים היית פחות מצליחה?

"אני יודעת שאם לא היו לי יחסים כאלה עם ההורים הייתי נקלעת להמון מקומות שלא הייתי רוצה להגיע אליהם. בואי נגיד שכל העולם של הרשתות חברתיות הוא עולם מסוכן ולפעמים גם אכזר, יש הרבה מתחזים, הרבה הציעו לי לפני שהכירו אותי לדגמן ואם לא הייתי מתייעצת עם ההורים שלי מפחיד להגיד אבל יכול להיות שלא הייתי כאן, הייתי עושה המון דברים על דעת עצמי ולאו דווקא נכונים, כי כשאתה ילד אין לך את השיקול הנכון תמיד, והורים יכולים לעזור לך עם זה. הם הובילו אותי בסופו של דבר למקום שאני רוצה, אם זה הריקוד ואם זה הדוגמנות שבסופו של דבר הגענו להסכמה שאני יכולה לעשות את זה בתנאים מסוימים כמו שאני לא אדגמן מסלול".

 

#part2 @galitstodio2014 💫💫

A video posted by ɴᎯτᎯιιϓ ᎯħરΘɴ - נטלי אהרון (@natally_1) on

אלוהים מחלק אגוזים למי שאין שיניים, כן, אם שאלתם היא רווקה ומחכה שתגיע כבר אהבה שתסחוף אותה: "אני יוצאת עם בנים ומנסה להכיר את המישהו הזה".

מה צריך שיהיה בו? "חשוב לי שיהיה לו אופי מדהים, שיהיה לי נושא שיחה איתו, שיהיה לו אופי טוב ושיוכל להבין אותו, יודעת שזה קצת קיטשי אבל שיהיה רומנטי, מאוד מפריע לי הענין של האגו, אם אני יוצאת עם מישהו אני לא רוצה שיהיה אגו, 'מי ישלח הודעה, אם שלחתי אתמול שהוא ישלח עכשיו', שזה לא יהיה קיים, זה תוקע הרבה במערכות יחסים, חשוב לי שיהיה אחד שאני נהנית להסתכל עליו ויראה טוב, שיהיה ישר ויהיה לי כיף לדבר איתו, שאני ארגיש איתו את החיבור הזה, שלא ארגיש מאויימת או שיש עלי הפעלת לחץ, שהכל פשוט יתפתח באופן טבעי".

אם אתם בונים על עצמכם, תדעו שזה לא יהיה כל כך קל: "יצאתי עם בנים אבל זה עדין לא התפתח לכיוון שהתאהבתי במישהו ברמה שאני אכנס איתו למערכת יחסים, ואני מאמינה שזה יקרה בזמן הקרוב".

לא מפחיד אותך שעכשיו כשאת מפורסמת בנים יודעים עליך הכל ואת לא יודעת עליהם כלום?

"האמת שזה לא מפחיד אותי, יותר טוב לי כי ככה הוא יודע מי אני באמת, ובתוכנית באמת הראיתי מי שאני באמת, ואלה שיצאתי איתם ולא ראו את התוכנית לא הבינו דברים, ואחד שכבר ראה את התוכנית חסך לי עבודה".

"אני אוהבת להעמיס על עצמי דברים"

לצבא היא עדין לא התגייסה בגלל בעיות רפואיות, אך היא לא מוותרת על השירות הצבאי: "אני מתגייסת, דחיתי את הצבא בגלל טיפולים רפואיים באסטמה שלי ובכל התקופה הזו טיפלתי בזה ובמקביל הופעתי אז כבר דחיתי את הגיוס, עדין לא יודעת לאן אתגייס, סביר להניח שבינואר זה יקרה".

מה שבאמת מפחיד אותה זו הטירונות. טוב נו, הפחד של כולנו: "הקטע של הטירונות מפחיד אותי, אני מאמינה שהתפקיד שלי יהיה יומיות ולא כזה מסובך, גם הפרופיל שלי לא כזה גבוה ואני לא חושבת שינסו לעשות לי דווקא ואני מאמינה שבטירונות יהיה לי כיף ואכיר אנשים חדשים".

© רפאל מזרחי

מה שבטוח יהיה לה קשה לעזוב את כל מה שהיא עושה למשך שנתיים, היא מספרת: "השתתפתי במחזמר "פנטזיה", התקבלתי לקבוצת היפ הופ בין הטובות בארץ, רוקדת את כל סגנונות, הריקוד הוא חלק גדול מהחיים שלי".

גם משחק זה משהו שאהרון מתכוונת לעסוק בו: "במקביל לריקוד אני רוצה להתחיל לשחק, היו לי כל מני הצעות טלוויזיה אבל זה התנגש לי עם כמה דברים שלא יכולתי לבטל אותם".

עד שהיא תכבוש לנו את מסך הטלוויזיה שוב, תוכלו לקחת את האחים הקטנים ולראות אותה בהצגה של רינת גבאי: "עכשיו אני מופיעה עם רינת גבאי בהצגה שנקראת "מסיבת פיג'מות", ובחנוכה הקרוב אני ארקוד שוב במחזמר "פנטזיה 2".

איך את משלבת הכול יחד?

"מאז שאני מכירה את עצמי, אני אוהבת להעמיס על עצמי דברים, אני לא יכולה לחזור הביתה ושאין לי מה לעשות ולשרוף את כל היום סתם ככה, אני מסתובבת עם מן יומן כזה גדול ומחלקת לי את השעות של מה אני הולכת לעשות כל יום, אני יודעת שאם אני רוקדת בערב, בבוקר יש לי זמן לדגמן. הטיפ הוא לארגן את הזמן נכון, לא לשים הרבה דברים שמתנגשים אחד עם השני".

מסתבר שלהיות רקדנית מקצועית ולבל ציונים גבוהים מתאפשר ואפשר לשלב הכל יחדיו: "חשוב להשקיע בלימודים ולא לזלזל כי תעודת בגרות זה חשוב לכל מקצו שתרצו, זה שאני רקדנית לא אומר שאני לא צריכה ללמוד, וכן השקעתי, זה חשוב להצליח ולא להתייאש, אפשר לשלב הכול יחד וזה גם מאתגר".

ולסיום, מה החלום הכי גדול שלך?

"להיות מולטי טאלנט, גם לרקוד גם לשחק ולשיר". לנו אין ספק כי זה הולך לקרות בקרוב.

תגובות