שוב לא למדתי: 7 תירוצים שכולנו אומרים בתקופת הבגרוית . צילום מסך מטמבלר

שוב לא למדתי: 7 תירוצים שכולנו אומרים בתקופת הבגרוית

כן, גם מה שאתם עושים עכשיו הוא סוג של תירוץ. אין טעם להמשיך להתחמק מזה, צריך להודות - במקום ללמוד למבחן אנחנו רק מספקים לעצמנו תירוצים למה לא לשבת מול הספרים. קבלו את הרשימה המלאה

1.אני חייב לאכול משהו

כולנו מחפשים תירוצים כדי להפסיק קצת את הלימודים. אוכל זה אחד מהתירוצים הכי טובים שיש, מתחילים עם "אקח לי איזה משהו קטן" שבדרך כלל לוקח 2 דקות, והופך להכנת ארוחת גרומה עם סיר שצריך לחכות 4 שעות שיתבשל. רק אל תשכחו שמיד אחרי הבגרוית, הולכים גם לים. 

אוכלללללללללללללללללללללללללללללללללללללללללללללללל © טמבלר

2. "אשן איזה שעה ואז אחזור בשיא הכוח"

אין מה לעשות, לא כולנו נהנים מללמוד על המלכים המתחלפים בתנ"ך או על איפה נמצאה מגילת כורש, אז החומר יכול להיות מעט מרדים. אתם אומרים לעצמכם שתישנו 10 דקות ואז תחזרו בשיא הערנות להמשיך ללמוד את החומר המשעמם, לבסוף אתם מוצאים את עצמכם ישנים 10 שעות ומתעוררים ישר לבוקר הבגרות. 

לחלום על הבגרות נחשב כמו לעשות אותה? © WE HEART IT

3. אני לא יוצא מהבית, אני בתקופת בגריות

אז ביטלתם על פעילות אפשרית לתקופה הזאת, אמא מופתעת שאתם יוצאים מידי פעם מחדר, ואתם נמצאים על ערמות של דפים סביבכם, אבל, אתם נמצאים בחדר ובתכל'ס כל מה שאתם עושים זה להשלים פערים לפרק האחרון של "נקמה" ורואים מרתון "גאליס" ברגע שאתם עוברים למחשב.

מישהו יודע איפה שמתי את השלט? © טמבלר

4. טוב נקרא את הקצרים ואת הקשים נשאיר לסוף

לכל חומר למידה יש את החלקים הקשים והחלקים הקלים, וכמובן כולנו כתלמידים עצלנים שומרים את הקשה לסוף. לבסוף, אנחנו מוצאים את עצמנו שעה לפני הבגרות עם 50 עמודים מסובכים שלא קראנו, אז אנחנו פשוט מדלגים עליו. אז אולי קשה יש רק בלחם?

הייתי עסוקה בלעשות קופסת עטים מנוטלה © צילום מסך מהטמבלר

5. זה אנגלית - אין מה ללמוד

כולנו יודעים שיש את המקצועות שאנחנו לא "באמת" צריכים ללמוד אליהם, אבל בכל זאת, לכל חומר לבגרות צריך לחזור לפחות - אנחנו בתור תלמידים עצלנים אומרים שנעבור על החומר ובסוף (כמו בכל מקרה) מוצאים את עצמנו ברגע האחרון לא מספיקים לעבור על הכל.

© טמבלר

6. יש לי אחלה ציון הגשה, למה להתאמץ?

הגישו אתכם על ציון מעולה, התחנפתם טוב למורה כל השנה ובמקצוע הזה העדפתם לשמור את שעות השינה שלכם לבית ובאמת למדתם - מזל טוב יש לכם אחלה ציון הגשה! עכשיו הבעיה שתפסתם ביטחון והחלטתם לגשת לבגרות מבלי ללמוד דקה, וכנראה שנדפקתם. ביננו, הרי אף אחד לא זוכר את כל החומר, אם הוא לא עובר עליו.

אז"ש בייבי © טמבלר

7. אין מצב שאני מפספס את ה"האח הגדול"

יש אירועים בחיים שאי אפשר לפספס. מושיק עפיה מגרד לאריאנה מלמד את הגב, סבתא שלכם מכינה בורקסים והנעליים הנוצצות הגיעו סוף סוף לחברה שלך מהאינטרנט - באמת שאי אפשר לפספס רגעים כאלו. בכל זאת, יש לכם בגרות על הראש, ואם בכל אירוע מרגש תפסידו חומר למידה, כנראה שהציון שלכם ישאף ל-55 במקרה הטוב. 

זה הגיע בול במידה? OMG!!! © טמבלר
 
תגובות