מהם הדברים שיהפכו את החופש הגדול שלכם למושלם?. shutterstock

מהם הדברים שיהפכו את החופש הגדול שלכם למושלם?

לכבוד החופש הגדול הכנו לכם מספר טיפים שיהפכו את החופש שלכם ללא פחות ממושלם, אנחנו ממליצים לעשות לפחות חמישה מהדברים שברשימה. היכונו להינות!

ים - המקום המושלם

שמש, מים, גלידות וחוף, מה צריך יותר מזה? אנחנו מוכנים לבלות את כל הקיץ שלנו בים. מקווים שנראה גם אתכם בין הגלים, רק אל תשכחו למרוח קרם הגנה ולהיזהר מהמדוזות.

© שני ביטון

להשלים מלא שעות שינה

אחרי שהשקענו, למדנו וחרשנו כל השנה הגיע הזמן לשלים שעות שינה ולצבור אנרגיות חדשות לכבוד שנת הלימודים הבאה, לנו זה נשמע רעיון מעולה!

© sutterstock

גאליס - הגרסה האמיתית

אם אתם חלק מתנועת נוער אנחנו ממליצים לכם בחום לצאת למחנה הקיץ. במהלך המחנה תטיילו, תכירו חברים חדשים, תכינו אוכל, תשירו מורלים, תשנו באוהלים, בקיצור שבוע של הנאה.

© צילום מסך מהתוכנית

 קומזיץ - לא רק של ל"ג בעומר

מה יותר כיף מלשבת עם חברים מול המדורה ולשיר שירים? אנחנו כבר הולכים להכין את תפוחי האדמה, הבטטות והמרשמלו.

© עידו ארז

תלכו לסרטים, והרבה

סרט עם חברים הוא בילוי מהנה לא רק בגלל הסרט שמוקרן על המסך, אלא בזכות זה שבקולנוע אנחנו נהנים מאולם ממוזג בימי הקיץ החמים, אנחנו השתכנענו. המלצות לסרטים שיעשו לכם את הקיץ, תוכלו למצוא במדור הקולנוע שלנו!

© sutterstock

זה רק ספורט

אחרי שכל השנה אמרתם שאין לכם זמן לכלום חוץ מלימודים ובטח שלא תוכלו להכניס בלוח הזמנים הצפוף שלכם פעילות ספורטיבית, נגמרו התירוצים והגיע הזמן לחזור קצת לכושר, נשאר לכם רק למצוא את הפעילות המתאימה לכם.

© shutterstock

תחגגו

יש דרך יותר טובה לחגוג את סיום הלימודים מאשר עם מסיבה? אנחנו חושבים שלא, בקיץ נערכות המון מסיבות שבמהלכן רוקדים, שרים, מכירים אנשים חדשים ובעיקר נהנים, בקיצור נתראה כבר שם.

 

© shutterstock

 

קח מקל, קח תרמיל

הגיע הזמן לצאת קצת מהבית ולהכיר את המדינה היפה שלנו. אז תארזו תיק, קחו אתכם חברים או משפחה וצאו לטייל. רק אל תשכחו לשתות הרבה מים וללכת בצל, חם בחוץ.

 

© שנהב דעבול

 

 

Work Work Work Work Work

אמנם עבודה ברוב המקרים לא כל כך מהנה, אבל צריך גם למצוא דרך לשלם על כל הבילויים שנעשה החופש. אבל אל תדאגו! אתם יכולים למצוא עבודה לחופש שגם תהנו ממנה, אנחנו ממליצים על עבודה בלונה פארק או בפייצריה.

 

© shutterstock

 

 

 

תגובות