"חזרתי בשאלה וההורים שלי לא מקבלים את זה" . צילום: שנהב דעבול

"חזרתי בשאלה וההורים שלי לא מקבלים את זה"

לא פעם בני נוער והוריהם לא מסכימים אחד עם השני. נער כבן 14 שהחליט לחזור בשאלה והוריו אינם מקבלים זאת לטענתו, פנה לעזרת הגולשים באתר ask people

בשיתוף עם askpeople

נער דתי כבן 14 החליט לחזור בשאלה, אך לטענתו הוריו אינם מקבלים את הרעיון. במהלך חצי השנה האחרונה הוא החליט להפסיק לשמור מצוות כמו שבת, כשרות ועוד. מיד לאחר שעברה חצי השנה החליט הנער לספר להוריו שהוא חוזר בשאלה, הוריו לא קיבלו את הבשורה והתחילו לשלוש ממנו דברים. "הם החליטו שהם לא מקבלים את זה הם כל השבת צעקו עלי הם אמרו לאחים שלי שלא יעיזו להתנהג כמוני ואני בושה למשפחה".

אביו התחיל לקחת אותו לתפילות בבוקר ביחד איתו במקום ללכת לבית הספר כיוון שפחד ולא סמך על בנו שיניח תפילין בבית הספר.הם אמרו לו שבמידה ולא יחזור למסלול הדת הוא אינו יכול לשבת לאכול איתם, לכן באחד ימי השבת ישב הנער לאכול לבד. בנוסף הם מונעים ממנו לטענתו להצטרף אליהם לחופשות משפחיות. עוד הוא טוען כי במשך תקופה מסוימת הנער היה נעול בחדרו ולא היה יכול לצאת כלל.

© askpeople

עוד מספר הנער כי דווקא מחבריו יש תמיכה מסוימת. בפוסט הוא כותב: "לגבי הסביביה והחברים יש לי המון חברים שחזרו בשאלה וכל החברים שלי סבבה עם זה והם נורא פתוחים וכאלה אז שכן יש לי תמיכה מהסביבה".

חלק ממגיבים הציעו לנער לדבר עם ההורים ולנסות להגיע איתם להבנה, בכל זאת הם ההורים שלו ויכול להיות שבשלב מסוים הדברים יירגעו. אחרים הציעו לו לבלות מספר ימים אצל חברים ואחר כך לשבת לשיחה עם ההורים, כשהרוחות יהיו רגועות יותר. 

© askpeople
תגובות