כנס WOW לנוער: "אל תפחדו לטעות בדרך לחלום". צילום: בני רוטלוי

כנס WOW לנוער: "אל תפחדו לטעות בדרך לחלום"

אתמול (ב') התקיים האירוע השנתי של פסטיבל "WOW" בו מכנסים למקום אחד את כל החלומות של דור ה-Z. בין המציגים היו כמה פרצופים מוכרים כמו שגיא ברייטנר ואיל שקרצי שששוחו באירוע על הגשמת החלומות והעבירו את המסר לבני הנוער. צפו

מדי שנה מתקיים כנס מיוחד הנקרא "פסטיבל WOW" בו מציגים דברי חדשנות, מוזיקה טובה וגולת הכותרת - את ההשראות ואת החלומות של דור ה-Z מבני נוער (או כאלו שהחלו כנוער) לבני נוער אחרים. אתמול (ב') בשעות הערב, התקיים הפסטיבל המיוחד עם כמה פרצופים מוכרים ואהובים.

כתבת: שחר בן ימיני | צלמת: אחינועם בר רצון | עריכה: תום עוזיאל
 

את האירוע הנחה כוכב הרשת, הנוער ו"הישרדות" - שגיא ברייטנר שהצליח להתחבב על הקהל הצעיר כהרגלו. כמו כן הכנס היה מורכב מכמה דוברים מיוחדים כמו דניאלה גיגי - מפיקת מסיבות ירושלמית שעושה הכל כדי לגרום לצבא לקבל אוטיסטים לשירותיו, טל רוכמן - DJ צעיר ומצליח שפרש מהלימודים, ארז טפר - שמסתמן כמי שיכול להיות שר החינוך הבא של ישראל.

© צילום: בני רוטלוי

לצידם נכללו כמה פרצופים מוכרים שגם להם יש סיפורים מעוררי השראה כמו השחקן איל שקרצי שכבר בהיותו בן נוער פרץ לעולם הטלוויזיה בסערה, עדי ביטי שהתיישבה לשיחה על ההצלחה המסחררת, עידן כהן וליאל אלי - כוכבות הרשת הידועות עם סרטוני "סיוון יסמין" שעשו בפעם הראשונה מערכון חי ואור דניאל - כוכבת היוטיוב שידועה בזכות סרטוני ה-DIY.

© צילום: בני רוטלוי
ביטי
ביטי © צילום: בני רוטלוי

מי שעוד הגיעו לפרגן אלו כוכבת הרשת דניאל וינרייב שגם ביצעה שיר מרגש, עמרי מזרחי והזמרת ענבל ביבי. כל אלו הצטרפו לחגיגה אחת כולה שכולה עשייה צעירה ומלאה בהשראה לאחרים.

מעוררי השראה
מעוררי השראה © צילום: בני רוטלוי
תגובות