קיץ חלומי: כך תהפכו את החופשה שלכם למושלמת. צילום: fotolia

קיץ חלומי: כך תהפכו את החופשה שלכם למושלמת

החופש הגדול כבר כאן. אבל בואו נודה באמת, יש עוד דברים חוץ מלקפוץ לבריכה ולהשתזף על חוף הים. אז איך תהפכו את החופשה שלכם להכי מושלמת שיש? הכתבה הבאה תעזור לכם להבין

החופש הגדול הוא לא סתם עוד חופשה ארוכה, אלא "עונת החופשות" של כולנו. כדי להפוך את החופש שלכם להכי מוש שאפשר הכנו עבורכם רשימה של טיפים שתתאים לכל מקום שתסעו אליו, בין אם מדובר בחו"ל ובין אם מדובר בצפון או בדרום. מוכנים לפתוח יומנים?

עוד בערוץ המגזין של פרוגי:

 רשמ"צ

אולי זו מילה שמתאימה יותר למחנה של תנועות הנוער, אבל גם בנופש רשימת ציוד היא הכרחית ביותר. חשבו מראש מה אתם רוצים להביא אתכם תוך כדי התחשבות במזג האוויר של היעד אליו אתם נוסעים, מספר הימים שתשהו בו, וכמובן - המקום שיש לכם במזוודה, כי אחרי הכול צריך לשמור גם מקום למתנות, לא?

© giphy

תיאום ציפיות עם הפרטנרים

כמה מבאס זה לצאת לחופשה עם החבר הכי טוב שלכם ולגלות שבעוד שאתם תכננתם לבלות כל היום על חוף הים ולהשתזף הוא תכנן לטייל במקומות תיירותיים ולבקר במוזיאונים, ככה שלפני הטיול המתכונן כדאי שתשבו עם הפרטנרים שלכם ותשתפו זה את זה בציפיות של כל אחד מכם מהחופשה, כך בטוח שאף אחד מכם לא יתאכזב.

© giphy

תוכניות גיבוי

תמיד תדאגו שלכל חופשה שאתם יוצאים אליה תהיה תוכנית גיבוי כדי שלא תצטרכו סתם לבזבז את הזמן. גם באמצע יולי יכול לתפוס אתכם גשם, שיהרוס לכם את הכיף ויגרום לכם לבזבז יום שלם על חיפוש מקום מסתור. אל תגידו שלא הזהרנו אתכם מראש!

© giphy

השוו מחירים

חופשה מושלמת היא גם קודם כל חופשה חסכונית, כי תכל'ס כולנו מעדיפים בסופו של דבר לעשות מקסימום כיף במינימום כסף, אז אל תתעצלו והשוו מחירים של כל דבר. החל מבתי מלון או טיסות ועד מחירים של דברים שבטוח תרצו לרכוש בחופשה שלכם. אנחנו מבטיחים לכם שתופתעו.

© giphy

לתעד, לתעד, לתעד

החופשה המושלמת ממשיכה גם הרבה אחרי שחוזרים ממנה, אז כדי שתוכלו להוציא לכולם את העיניים ולהיזכר בכל פעם מחדש כמה מושלמת החופשה הזאת הייתה שלפו את הנייד בכל הזדמנות וצלמו כל רגע בחופשה. רק בלי להגזים, כן?

© giphy
תגובות