"אמא נכנסת לי לצלחת - איך להפסיק את זה?". צילום: shutterstock

"אמא נכנסת לי לצלחת - איך להפסיק את זה?"

לכולנו חשוב להרגיש נאהבים ועצמאיים מבלי שיפריעו לנו יותר מדי, אך כמובן שמבלי לפגוע באיכות החיים. אבל מה עושים כששני הדברים האלה מתנגשים וגורמים לחילוקי דעות בין אם לבתה?

"בתקופת י"א - י"ב הפסקתי להתאמן בגלל העומס וחוסר הזמן. תמיד היה מצופה ממני להוציא ציונים טובים ולהצליח, וכך גם דחפתי את עצמי אך לא יכולתי לעמוד בלחץ של שניהם. מן הסתם העלתי במשקל והשילוב של חוסר אימונים וישיבה ממושכת על הכיסא. הצורך במתוקים במצבי לחץ וחוסר הזמן בלהשקיע באוכל בריא גרם לי להשמין - לא משהו שאני מרוצה ממנו, אבל למדתי לחיות עם זה ולאהוב את עצמי איך שאני, ועכשיו כשסיימתי את בית הספר התחלתי להתאמן בחדר הכושר", כך כותבת הנערה בת ה-18 שפנתה לגולשי אתר askpeople.

עוד בערוץ המגזין של פרוגי:

© צילום מסך

הנערה ממשיכה ומציינת שהכל היה בסדר עד שהתחילו ההערות של אמה, שרק גברו עם הזמן. כל אחד מבני המשפחה העיר לה על כמה שהשמינה וכמה שהיא מכערת את עצמה, והזכיר לה שהייתה יפה קודם. השיא מבחינתה הגיע כאשר אמא שלה לקחה ממנה את הצלחת מהיד ולא נתנה לה לאכול למרות שהייתה רעבה.

"אני אוכלת יחסית בריא, אני מרגישה כאילו דברים כאלו אמורים לבוא ממני ולא כשאוסרים את זה עליי. אני מפחיתה כמויות באכילה ואני בכלל לא אוכלת הרבה! רוצה לעשות את זה בקצב שלי! האם הגזמתי בתגובה שלי והיא רק עושה את זה לטובתי? או שהיא הגזימה?", כתבה הנערה וקיוותה שהגולשים יבואו לעזרתה.

 

הגולשים ענו רובם ככולם תשובות ארוכות ועוזרות, וביניהם היו שתי תגובות שנגעו בנו במיוחד. "ההורים שלי והסבים שלי תמיד מעירים לי. אמרתי לאמא: 'די כבר, אני אוהבת עת עצמי כמו שאני'. היא ממש מכבדת אותי על זה. עמדי על שלך גם כשכולם דורכים עלייך", כתבה גולשת בת 14, שמכירה זאת מקרוב. "כל אמא רוצה שהבת שלה תראה טוב. מצב שני, היא כנראה לא מבינה שהיא פוגעת בך. קחי אותה לשיחה כשהיא רגועה. תגידי לה שאת אוהבת את איך שאת ושזה הגוף שלך. אם טוב לך כמו שאת אל תקשיבי לסביבה. העיקר שתהיי מאושרת עם הגוף שלך", הוסיפה גולשת אחרת.

© צילום מסך

אנחנו כאן כדי להזכיר שהכי חשוב לאהוב את עצמכם, להיות שלמים עם מי שאתם וכמובן לשמור על הבריאות!

תגיות
תגובות