מחלום למציאות: כך תשיגו את עבודת החלומות שלכם. צילום: fotolia

מחלום למציאות: כך תשיגו את עבודת החלומות שלכם

אתם יודעים מה אתם רוצים להיות כשתהיו גדולים, חושבים על זה יום וליל ורק מחכים להזדמנות להתקבל לעבודת החלומות שלכם? קבלו את כל הטיפים שיהפכו את החלום למציאות

בשיתוף עם בנק הפועלים

רבים מאיתנו יודעים כבר מגיל צעיר מה הם רוצים לעשות כשיהיו גדולים, אבל לא תמיד כולם יודעים את הדרך להגיע לשם. בדיוק לשם כך אספנו לכם מספר טיפים שיעזרו לכם להשיג את עבודת החלומות שלכם.

עוד בערוץ המגזין של פרוגי:

תתמקצעו

תשאפו להכיר את התחום בו אתם רוצים לעסוק בצורה הטובה ביותר. אתם יכולים לקרוא ולחפש מידע ברחבי הרשת, אתם יכולים לקחת סדנאות, שיעורים או קורסים על מנת להרחיב את הידע ולרכוש כלים מתאימים לעבודת החלומות שלכם.  

תבקשו טיפים

חפשו מכרים שיכולים לתת לכם טיפים על המקצוע. אתם בטוח מכירים מישהו שמכיר מישהו שמכיר מישהו שעובד בעבודת החלומות שלכם. תבקשו להיפגש או לדבר איתו כדי שיוכל להסביר לכם על אופי העבודה מעט יותר, ייתן לכם טיפים ויסביר לכם באמת מה דורשת העבודה.

© fotolia

תצברו ניסיון וכישורים

עבודות שונות דורשות כישורים שונים. חפשו דרכים מקוריות או עבודות נוספות שיכולות לתרום לניסיון ולכישורים להם אתם זקוקים כדי לעבוד בעבודת החלומות שלכם. דרך נוספת להשיג ניסיון וכישורים היא דרך התמחות. יש לכם הזדמנות להשיג התמחות במקצוע בו אתם חושקים ולצבור ניסיון דרך פרויקט "wow job" בחסות בנק הפועלים, ואפילו יש לכם הזדמנות להיות כתב הסלבס של פרוגי. נשמע חלומי נכון? יש לנו עוד הפתעה - הכתב הנבחר יזכה גם ב-1000 ש"ח. 

תצברו ידע

לקרוא ולצבור זה אף פעם לא מזיק. כדאי שתהיו בקיאים בתחום בו אתם רוצים לעסוק, תכירו את ההיסטוריה שלו, תלמדו על האנשים הבולטים בתחום ובאופן כללי תספגו כמה שיותר מידע, כי אף פעם אין לדעת את מי תצטרכו להרשים. 

© /shutterstock

תתכוננו לפני ראיון עבודה

תתכוננו ותכינו שיעורי בית. אל תגיעו לראיון עבודה לא מוכנים. חשבו על כל הדברים שחשוב לכם להעביר בזמן ראיון הבעודה - אילו כישורים ותכונות אתם רוצים להבליט, איזה ניסיון יש לכם בתחום וחשוב לכם לציין וכדומה. חשוב גם לעבוד על שפת גוף ולבחור את הלבוש המתאים כדי לשדר מקצועיות וביטחון. 

תגדירו במדוייק מה אתם רוצים

השלב הראשון בהשגת עבודת החלומות שלכם, וכמעט כל חלום, הוא להגדיר בצורה מדוייקת מה אתם רוצים. חשבו על המקצוע שאתם רוצים לעסוק בו, איזו התמחות הוא דורש מכם ומה בדיוק עושים בעבודה. ככל שתהיו יותר מדוייקים וספציפיים, כך יהיה לכם יותר קל לתכנן את הדרך להשגת המטרה. 

© fotolia

לא למהר

קחו את זה לאט לאט. אל תצפו להתקבל לעבודת חלומותיכם ביום הראשון לחיפושים. צריך לחפש, להתנסות, לצבור ניסיון כדי שבסוף תגשימו את החלום שלכם.

תעריכו את עצמכם 

אומנם זה טיפ אחרון לרשימה אבל הוא בהחלט חשוב מאוד. תשדרו ביטחון, תכירו את היכולות ואת נקודות החוזק שלכם ותאמינו בעצמכם, כי אם לא אתם - אז מי?

 

 

לעבודות חלומיות לקיץ הזה הקליקו: www.wowjob.co.il



 

תגובות