ה-11 בספטמבר: הסרטון שקורא לכולנו לפעול למען שינוי. צילום מסך מפייסבוק

ה-11 בספטמבר: הסרטון שקורא לכולנו לפעול למען שינוי

סרטון שרץ ברחבי הרשת מביא זווית אחרת על ה-11 בספטמבר ומספר דווקא את סיפורה של שיר לוי שהחליטה לא להיכנע לסטיגמות, לא לפחד ולבחור לפעול אחרת

היום מציינים ברחבי העולם 16 שנה לפיגועי ה-11 בספטמבר במסגרתם טרוריסטים פעילי אל קאעידה חטפו ארבעה מטוסי נוסעים. שניים מהמטוסים הטיסו החוטפים הישר לתוך מגדלי התאומים בניו יורק, את המטוס השלישי ריסקו החוטפים אל תוך בניין הפנטגון בווירג'יניה והמטוס הרביעי התרסק בשדה פתוח. 

עוד בערוץ המגזין של פרוגי:

סרטון אנימציה שרץ ברחבי הרשת מספר את סיפורה של שיר לוי, שהייתה רק בת 12 כשפיגועי ה-11 בספטמבר התרחשו. בסרטון היא כמעט ולא מספרת על חוויותיה מאותו היום, אלא דווקא על ההשפעות והפחד שהוטמע בה בעקבות הפיגועים והפרסומים בתקשורת, הפחד מהלא נודע. 

במהלך כל הסרטון הקצר מתרכזת הדוברת בתחושותיה באירוע שהיה לפני כשנתיים במהלך טיסה. לצידה התיישב גבר עם חזות חשודה והוגדר על ידה כזר ומפחיד. תוך דקות ספורות היא הבינה שמדובר באדם שבסך הכל מפחד מטיסות ואסור לתת לדעות קדומות להניע אותנו.

המסר שהיא מבקשת להעביר באמצעות הסרטון הוא שהשינוי חייב להתחיל בנו, יש לנו המון כח, אנחנו בכל הסיפור הזה ביחד, לא משנה מאיזו דת או איזה לאום אנחנו. כולנו בני אדם.

מה דעתכם על הסרטון? ספרו לנו בתגובות!

 

 

תגובות