נהדרת וירוקה: כך תעבירו את הזמן בסוכה. צילום: fotolia

נהדרת וירוקה: כך תעבירו את הזמן בסוכה

החג כבר מורגש בכל פינה והשאלה שנותרה היא איך נוכל להעביר את הזמן שנותר בתוך הסוכה בכיף? כדי שנוכל ליהנות מהחג ולנצל את האווירה החד פעמית והמיוחדת של סוכות, הכנו עבורכם רשימה מפורטת במיוחד של דברים שניתן לעשות בסוכה

סוכות הוא חג שאין עוד כמוהו. בונים מן בית קטן, מקשטים אותו כדי שיהיה יפה וססגנוני. כל המשפחה יושבת בתוכו וסועדת יחדיו, והאווירה מיוחדת ויוצאת דופן. על מנת להוסיף עוד קסם לחג, החלטנו לתת לכם רעיונות לדברים שתוכלו לעשות בסוכה בזמן שנותר, בתקווה שנצליח לעזור לכם להפוך את החג לבלתי נשכח.

עוד בערוץ המגזין של פרוגי:

 קישוטים בכל מקום

אחרי שבניתם את הסוכה והכל כבר עומד, אין דרך טובה יותר מלהעביר את הזמן בהכנת קישוטים לסוכה. תוכלו לקחת דפים צבעוניים, עיתונים, ואפילו מחברת ישנה שאתם כבר לא צריכים כדי להכין מהם שרשראות, שיהפכו את הסוכה שלכם להרבה יותר מרשימה וצבעונית.

איזה כיף שיש המון חברים

הזמינו חברים והשוויצו בסוכה היפה שלכם. רובנו מזמינים אלינו את החברים בזמן החופשה, אז למה שלא ננצל את הסוכה? דאגו שיהיה הכי כיף שאפשר. תוכלו להביא שתייה קרה ואפילו כמה חטיפים בשביל האווירה הטובה.

© Shutterstock

סוכת שלום?

בשביל לעשות לאחים הקטנים שלכם קצת טוב על הלב, תוכלו להכין יחד איתם יצירה - בניית דגם של סוכה. אפשר לקנות כמה חומרי יצירה, כמו מקלות ארטיקים, לרדת לגינה ולתלוש מעט עלים לסכך, ואפילו תוכלו להתחרות זה בזה. אז מי בונה את הסוכה הכי יפה - אתם, או הם? 

שירים

במהלך הארוחה תוכלו לשיר שירים של סוכות ובעיקר ליצור אווירה שמחה יותר. אם אתם ממש משקיעים תוכלו להכין במחשב דפים עם מילים של שירים לחג הסוכות ולחלק אותם בשולחן החג לכל הסועדים.

© Fotolia

אין גיל למשחקים

אם אתם רוצים להעביר זמן איכות עם המשפחה, תוכלו לשחק איתם במשחקי קלפים בתוך הסוכה או, אולי אפילו לפתור תשחץ יחד. אפשר גם לשבת עם כוס תה ועוגה תוך כדי, זה יהפוך את החוויה למהנה יותר ובעיקר טעימה.

פרטיות

לא תמיד יש לנו את המקום הפרטי שלנו בבית ולפעמים אנחנו זקוקים לו. החג מביא לנו חדר נוסף הביתה בו נוכל להשתמש במקרה ותהיה חסרה לנו קצת פרטיות, במקרה שנרצה קצת לשבת ולחשוב. אנחנו חושבים שהסוכה יכולה לשמש כמקום נהדר בו תוכלו לנקות את הראש אם תרגישו בכך צורך

© shutterstock

לנקות את הסוכה

הסתיו הגיע כבר מזמן למרות שהוא לא כל כך מורגש. לעתים בחג הסוכות מזג האוויר מעט הפכפך, לפעמים חם והשמש יוצאת החוצה, ולפעמים קר ואפילו גשם יורד. היות שהסוכה נמצאת בחוץ, בזמן מזג אוויר קצת פחות ידידותי היא עלולה להתבלגן, הקישוטים עלולים ליפול והרצפה יכולה להתלכלך. אם משעמם לכם ואכפת לכם מהסוכה שלכם, תוכלו לנקות אותה בזמנכם הפנוי.

בנות, זה בשבילכן

אם אתן אוהבות לעשות אתגרי איפור יחד עם חברות, תוכלו לעשות אותם בתוך הסוכה ואפילו לצלם את עצמכן. זה משעשע, במיוחד אם מדובר באתגרים שיש בהם עניין כמו לאפר זו את זו בעיניים מכוסות, או לבקש מדידים שלכן שיאפרו אתכן.

© fotolia

הגידו צ'יז

רובנו אוהבים להצטלם בכל מיני מקומות מיוחדים ולהעלות את התמונות האלו לאינסטגרם, ולשאר הרשתות החברתיות. אך מה לגבי סלפי ליד הסוכה ובתוכה? זה משהו שרואים רק פעם בשנה ובשאר העולם לא כולם שמעו על החג הזה. אין כמו להתגאות בחג ובמסורת שלנו!

לימודים

למרות החג, השמחה והכיף, רובנו קיבלנו לא מעט שיעורי בית לחופש. נוכל ללמוד דווקא בתוך הסוכה ועל אף שזה קצת מבאס להכין שיעורי בית, כך לא נאבד את אווירת החג. בהצלחה!

© gettyimages

 

 

 

 

 

 

תגיות
תגובות