שעת כדוה"א: צעירים רקדו זומבה בחושך. סניף בית קפה שהוחשך לבקשת "פרוגי". צילום: עדי ברמן

שעת כדוה"א: צעירים רקדו זומבה בחושך

כתבת "פרוגי" ביקרה בשעת כדור הארץ בקניון עזריאלי במודיעין וגילתה שהרבה חנויות בקניון כלל לא ידעו דבר על השעה המיוחדת. אז איזה חנויות הסכימו לכבות את האור לבקשת "פרוגי" ואיך זה לרקוד זומבה בחושך?

אז שעת כדור הארץ במודיעין הייתה הרבה פחות מוצלחת ממה שכתבת "פרוגי" ציפתה לה. קניון עזריאלי בעיר מודיעין, החשיך את מסדרונותיו באופן סמלי, אך האור שיצא מעשרות החנויות והעסקים שמסביב, האיר את החושך שהפך לכמעט לא מורגש.

צפו בסיקור של כתבי "פרוגי" בכל רחבי הארץ אמש בשעת כדור הארץ

ברוב החנויות בכלל לא ידעו דבר על שעת כדור הארץ, ורק כשכתבת "פרוגי" הסבה את תשומת ליבם לעובדה, העובדים הביטו בה בפליאה, העיפו מבט החוצה ותהו בקול רם: בגלל זה החשיכו את המסדרונות?

רבים המשיכו בעסקים כרגיל, ולא כיבו אפילו מתג אחד. אך יש לציין לטובה את סניף ארומה שבקניון, שכיבה את כל האורות (פרט לאורות שבמטבח, כדי לשמור על אצבעות הטבחים) ונראה כי הצוות נהנה לראות את הלקוחות סועדים בחושך.

את סניף סטימצקי שגם כיבה את האורות פרט לכמה מנורות שולחן לטובת לקוחות שיושבים לקרוא, את סניף רולדין שהחשיך באופן סמלי את המרפסת, את הסניף של בר משקאות הבריאות  Re:bar שהחשיך את התאורה של המקררים, ואת הקיוסק הקטן "עולם הממתקים" שגם כן כיבה את האורות של המקררים.

באותו זמן, ברחבת הירידים שמול הקניון במודיעין נערכה מסיבת ריקודי זומבה ענקית עם הנחיית מדריכים מהסטודיו "חוזרים לכושר" של עטרה דפני. פרט למנחים שרקדו על הבמה המוארת, כל המשתתפים רקדו בחושך ואפילו לא נתקלו האחד בשני. 

 

 
רוקדים זומבה בחושך. צילום: עדי ברמן
רוקדים זומבה בחושך. צילום: עדי ברמן
 
תגובות