"לא מרגישה שייכת לישראל". צילום: Fotolia

"לא מרגישה שייכת לישראל"

קרה לכם שהרגשתם לא שייכים למקום מסוים? גם הנערה שפנתה לעזרת הגולשים חשה בדיוק את אותה התחושה. אז מה עושים במצב כזה ואיך ניתן לסייע לה להתמודד עם המצוקה?

לכולנו קרה לא אחת שהתמלאנו בתחושת ניכור. לרוב פתרנו זאת על ידי מציאת פתרונות ושינויים. הרי בכל מקום יש מגוון סוגים של אנשים. חלקם גורמים לנו להרגיש חלק בלתי נפרד מהחברה, בעוד שלצערנו אחרים עלולים לגרום לנו להרגיש זרים לגמרי. 

עוד בערוץ המגזין של פרוגי:

"נמאס לי מהמדינה הזאת. האמת שמעולם לא הרגשתי שאני שייכת לכאן. לא לתרבות, לא לחברה לא למערכת, פשוט לשום דבר", כתבה הנערה בת ה-18 באתר askpeople. "הישראלים לא מנומסים בכלל, טיפוסים צעקניים שתמיד חושבים שמגיע להם הכל, מלאים באינטרסים ודואגים רק לעצמם, לא טיפוסים חמים ונחמדים במיוחד". היא מוסיפה כי היא הייתה בממקומות רבים בעולם וראתה שהאנשים שם מלאים בנימוסים ובהליכות, ולעולם לא דוחפים בתור. 

בעקבות התחושה שלה, היא חשה כי ברצונה לעזוב את ישראל. לדבריה, הבעיה נעוצה בעובדה שלא פשוט לקום ולעזוב. "אני מרגישה שהלכו לי כל החיים, רק כי נולדתי במקום הלא נכון ואין לי אפשרות לעבור. אין יום שאני לא חושבת על זה ומתבאסת".

© צילום מסך

רבים הגולשים שבאו לעזרתה של הנערה. אחד מהם שיתף אותה בסיפור, שיראה לה את הטוב בישראל: "במקרה היום כשנסעתי ברכבת, הגיע כרטיסן לביקורת, תוך כדי בדיקה גילה שיש כרטיס לא תקין לנוסעת צעירה בסביבות גיל 20. הבחורה מאוד נלחצה, כי היה חסר לה כסף להשלמת המחיר. באותו הרגע אני ועוד כמה אנשים קמנו, ופשוט שילמנו עבורה על הכרטיס, ללא ספקות. למה אני מספר לך את זה ויש עוד המון מקרים כאלו, כי בכל שנותי בחו"ל לא נתקלתי בדברים כאלו, ההפך הצביעות של ה'נחמדים"'בעת צרה פשוט נעלמה כהרף עין".

גולש נוסף כתב כי "אף אחד לא יכול להכריח אותך לחיות כאן. את טיילת בעולם וראית טוב כתיירת, מן הסתם. נכון,ישראל לא מושלמת. אבל בארה"ב לא כדאי להיות חולה, כי הרפואה יקרה להחריד,יש הרבה מקרי ירי אקראי ואלימות ובעיות שבארץ לא מודעים. גם אירופה לא מושלמת".

© צילום מסך

אנחנו כאן כדי להזכיר לכם תמיד לעשות ככל שביכולתם על מנת להשתלב במקום. מי יודע, אולי בסוף תאהבו אותו.

 

תגובות