הספארי ברמת גן: מחכים לקרנפה החדשה. מערכת

הספארי ברמת גן: מחכים לקרנפה החדשה

על הטיסה של אל על מדרום אפריקה לישראל, תעלה קרנפית במשקל טון וחצי, שתגור בספארי ברמת גן. בואו לשמוע על הסיפור של הקרנפה הדרום האפריקאית ועל הדרך שהיא עומדת לעבור בישראל

ביום שישי הקרוב, כשד"ר יגאל הורוביץ ישוב מפרטוריה שבדרום אפריקה וישב במחלקת הנוסעים, בתא המטען של אותו המטוס תשהה בתוך ארגז, קרנפה צעירה בת שנתיים וחצי במשקל טון וחצי.

לאחרונה, מתו מזקנה שני קרנפים בספארי ברמת גן: עטרי וקרנמטה. גם הקרנפים האחרים שנמצאים בספארי, הובאו למקום בתקופה בה נוסד המקום ורובם מבוגרים מאוד.

כדי לרענן מעט את קבוצת הקרנפים בספארי, הוחלט להביא צעירה שבעתיד אולי תזדווג עם טיבור הקרנף הצעיר שנולד בספארי לפני ארבע שנים וחצי. לאחר חיפושים קדחתניים אחר קרנפה מתאימה, נמצאה קרנפה צעירה בת שנתיים וחצי, בגן החיות של פרטוריה, אותו הכירו בספארי בזכות שתי גורילות שהועברו מישראל אל גן החיות הדרום אפריקאי.

ד"ר הורוביץ טס לפגוש את הקרנפה ביום שישי שעבר, כדי לבחון אותה מקרוב ולהכיר אותה דרך מטפליה. אם הכול יתנהל כשורה, הקרנפה תגיע לספארי בטיסה של אל על ביום שישי הקרוב ובמשך מספר שבועות תשהה בגזרה נפרדת מזו של שאר הקרנפים.

בספארי מקווים כי הנקבה החדשה תוכל לסייע בריבוי הקרנפים בספארי ברמת גן וכן לתת אווירה צעירה בספארי.

תגובות