הסיפור שמאחורי עמותת "משאלת לב". מגשימים לילדים חלום ומפגישים אותם עם מפורסמים. צילום: פייסבוק

הסיפור שמאחורי עמותת "משאלת לב"

עמותת משאלת לב דואגת מדי שנה להגשים חלום לעשרות אלפי ילדים שחולים במחלות סופניות, בכל רחבי העולם. כתב "פרוגי" מציג את סיפורה של העמותה וגם מזמין אתכם לאירוע התרמה חגיגי שייערך השבוע

הכירו את עמותת משאלת לב: עמותה ללא מטרות רווח הפועלת למען הגשמת משאלות של ילדים החולים במחלות מסכנות חיים. לעמותה הבינלאומית ישנו גם סניף בישראל שפועל יחד עם בתי ספר רבים על מנת להגשים לילדים החולים את המשאלות.

לעמותה רשימה של משאלות הילדים ובתי ספר המעוניינים לסייע לילדים החולים, עורכים הפנינג או פעילות בבית ספרם יחד עם נציג העמותה והכספים שמגוייסים מההפנינג מועברים להגשמת משאלה שנבחרה מראש. בבתי ספר מסויימים ישנן אפילו בחירות דמוקרטיות לבחירת הגשמת המשאלה לילד, כשמציגים לתלמידים את האפשרויות של המשאלות שבית הספר יכול להגשים והמשאלה שקיבלה הכי הרבה קולות תוגשם לילד.

ישנן ארבע סוגי משאלות:

אני רוצה לנסוע ל: הילד מבקש לנסוע למקום כלשהו- יכול להיות ליורו-דיסני, לטיול שורשים, למשחק כדורגל, לקברי צדיקים, לטיול בצפון ועוד.

אני רוצה לקבל: יכול להיות מחשב נייד, חדר ילדים חדש, סט בגדים ועוד.

אני רוצה להיות: הילד מבקש להיות משהו ליום אחד: כבאי, נסיכה, שוטר, מלך, מיליונר  ועוד.

אני רוצה להפגש עם: זמר מפורסם, כוכב ילדים, שחקני ספורט, ועוד.  לאור עצם העובדה שמדובר בעמותה בינלאומית הבקשה הזו יכולה גם להיות מפגש עם זמרים וכוכבים מחו"ל.

העמותה התחילה בזכות סיפורו של כריס, ילד אמריקאי בן-8 שחלה במחלה סופנית וחלומו הגדול ביותר היה להיות שוטר. לאימו של כריס היה ידיד שהיה שוטר, יחדיו הם חשבו על רעיון שיעודד את רוחו של כריס: להגשים את חלומו ובכך כריס נהפך לשוטר ליום אחד.

כעבור מספר ימים כריס נפטר, אך אמו ראתה עד כמה הוא נהנה באותו היום וכמה הגשמת החלום עזרה לו לשכוח לקצת זמן מהמחלה והיא החליטה לייסד את עמותת משאלת לב. בתוך מספר שנים, התפתחה העמותה לקנה מידה בינלאומי ובישראל פועלים מתנדבים רבים של העמותה.

אספר לכם גילוי נאות, גם אני מתנדב במשאלת לב. בבית ספרנו ישנה בכל שנה הפנינג גדול עם דוכני מזון רבים, דוכני יד שתיים, הפתעות, הופעות והגרלה וההכנסות הולכות להגשמת משאלה.

הפנינג נוסף יתקיים ביום שישי הקרוב (4.5) ברחוב אוסישקין 7 ברמת השרון. בנוסף לכך, אתם מוזמנים לנסות ליזום הפנינג משאלת לב בבית ספרכם: פנו למורה שלכם או לאחראית במועצת התלמידים וספרו לה על העמותה, היא תיצור קשר עם עמותת משאלת לב שיעזרו לכם לתכנן את כל האירוע.

תגובות