"לא רוצה להצטלם לצילומי המחזור". צילום: Fotolia. אילוסטרציה

"לא רוצה להצטלם לצילומי המחזור"

רובנו מלאים בהתרגשות לקראת צילומי ספר המחזור ולא חוסכים בהכנות לקראתן. אך חלקנו מרגישים לא בנוח, חוששים מפניהם ורק מתפללים לכך שהרגע הזה כבר יחלוף. מה עושים במצב כזה?

הצילומים לקראת ספר המחזור מעוררים בקרב רובנו התרגשות, ציפייה ובעיקר תחושה שהסוף המתוק קרוב מתמיד. אבל לא אחת נמצא בשכבה שלנו תלמידים שלא מרגישים בנוח עם הצילומים הללו ורואים בהם חדירה לפרטיות.

״אני בן אדם ששומר על עצמו ואני אוהב את הפרטיות שלי. אני לא אוהב להצטלם מחוץ לפייסבוק שלי, לא סובל כשאנשים שאני לא מכיר יודעים את השם משפחה שלי, מדברים עם מי אני מסתובב או מדבר, יודעים איפה אני גר או עובד. אני אוהב את הספייס שלי, מבלי שאנשים ינסו לחטט", כתב הנער בן ה-17, שפנה לגולשי אתר askpeople.

© צילום מסך
 
הוא אף מספר שהוא לא מרגיש שייך לשכבה שלו. "אם היו לי חברים בשכבה, אז הייתי סובל את זה ועושה איתם יחד תמונה קבוצתית מצחיקה, אבל אין לי. חשבתי פשוט להבריז מהצילומים אבל אם אני לא אצטלם, הם ישימו תמונה מהפייסבוק בתור תמונת מחזור. גם אין לי כוח להתארגן, אין לי חולצה מכופתרת ואין לי כוח לקנות", מוסיף הנער. 

הגולשים לא יכלו להישאר אדישים למצוקת הנער ומיד באו לעזרתו. ״קודם כל, זו ההחלטה שלך אם להצטלם או לא . בסופו של דבר, זו התמונה שתהיה לך, אני לא מציעה לך להבריז כי בכל זאת זה נראה לא טוב. פשוט תגיד למורה שלך או למישהו שאתה לא רוצה להצטלם, אף אחד לא יכריח אותך״, כתבה אחת מהם. היא מוסיפה שכאשר היא למדה בתיכון, היו הרבה תלמידים שלא רצו להצטלם. ״בתור עצה חבל, כי זה באמת זיכרון לכל החיים״.

© צילום מסך
אנחנו כאן כדי להזכיר לכם ללכת תמיד אחר האמת שלכם. לכל דבר יש פתרון.
 
 
 
תגובות