"דלוק על מישהי שלא שמה עליי". צילום: shutterstock. אילוסטרציה

"דלוק על מישהי שלא שמה עליי"

בגיל ההתבגרות כולנו מוצאים את עצמו מוקפים בזוגות ובאהבה, ורק משתוקקים לכך שיגיע הזמן שלנו. אבל מה עושים במקרה שהצד השני חושב אחרת ממך?

קרה לכם שהיה לכם "קראש" על מישהו/י, אך לא ידעתם מה לעשות עם זה? מה שבטוח הוא שאתם לא לבד. קיים מספר לא מבוטל של מקרים, שבהם סיפור אהבה לא זרם כפי שרצינו והיה רחוק ממה שראינו בסרטים ובסדרות.

עוד בערוץ המגזין של פרוגי:

בדומה לכך, גם הנער בן ה-15, שפנה לגולשי אתר askpeople, הגיע עם בעיה דומה. לדבריו, הוא דלוק על נערה ש"לא שמה עליו" וזאת על אף שחבריו מאמינים כי יש להם סיכוי להיות יחד ואף מנסים לשדך בינו לבין הנערה שעליה הוא דלוק. 

© צילום מסך

עוד הוא הוסיף בנימה של תסכול כי "אני מנסה להתיידד איתה יותר, אבל אני חסר ביטחון עצמי בכל פעם שאני מנסה לדבר איתה. היא כל הזמן מוקפת בבנים שיותר טובים ממני - להם יש ביטחון עצמי והם הצליחו להתיידד איתה".

לבסוף, הוא החליט לפנות לגולשי האתר בשאלה: "איך אוכל לגרום לה להרגיש כלפי את מה שאני מרגיש כלפיה?". כמובן שכל אחד מהם הביע הזדהות, ניסה לסייע לנער והציע פתרונות. אחת מהגולשים הציעו לנערה שיתקרב לנערה יותר ואף הוסיפה כי כדאי שידבר עם חברותיה של הנערה: "אתה יכול אפילו לנסות להתקרב אליה דרך חברים שלך. אני מציעה לך לנסות לדבר עם חברות שלה, או אם אתה לא ידיד שלהן תנסה שחברים שלך ידברו עם חברות שלה וככה תוכל לקבל נקודת מבט טובה יותר על איפה אתה נמצא".

© צילום מסך

 

תגובות