אסטרולוגיה שבועית. 14-21 ביוני. מערכת

אסטרולוגיה שבועית. 14-21 ביוני

החל מהשבוע, פורטל הצעירים "פרוגי" מגיש לכם את האסטרולוגיה השבועית של האסטרולוגית מזל אהרוני. אז לאיזה מזל הולך להיות שבוע מוצלח עם החברים? לאיזה מזל מומלץ להפסיק להתעסק בקטנות ועוד

טלה // 21.3-20.4

טליים, מצפה לכם שבוע דינמי במיוחד. החלטתם "לנקות שולחן" ולטפל באותם הדברים הקטנים והמעצבנים שהותרתם מאחור זמן רב. השבוע היכולת התקשורתית שלכם טובה, נצלו אותה לשדרוג מעמדכם בעבודה ולקירוב חברים שהתרחקו מכם.

שור // 21.4-20.5

שוורים, ייתכן שקשרים חברתיים גולשים למשהו אישי יותר. אתם מאוכזבים מקשר חברתי כלשהו, והחלטתם להניח את המצב כרגע כפי שהוא. רצוי לא לצפות הרבה מדי מאנשים, כדי לא להתאכזב. הימים הבאים יהיו לחוצים מדי. הלחץ עלול לעורר עימותים. היזהרו מטעויות שלא תוכלו לתקן.

תאומים // 21.5-21.6

תאומים, השבוע אתם ביקורתיים מאוד, בגלל חוסר שקט פנימי, שימו לב אתם עלולים לקלקל מערכות יחסים בגלל חוסר התחשבות מצידכם בעיקר בבני משפחה. עליכם לחשוב היטב, אם תהיו מוכנים לשלם על כך מחיר ולהישאר נטושים.

סרטן // 22.6-23.7

סרטנים, השבוע אתם עשויים לקבל הצעה חיובית ומפתיעה מצד חברים. עובדה זו תמלא אתכם באופטימיות ובהתלהבות לקראת הבאות. בעבודה אתם נדרשים לעשייה יוצאת דופן – התבטאות בדרך חדשנית, לקבל רעיונות מחוץ לקופסא ובקיצור לצאת מהשגרה.

אריה // 24.7-23.8

אריות, השבוע אתם חשים תקועים. מה הפלא? אתם מבזבזים זמן יקר על התחשבנויות וסכסוכים על קטנות. העניין מקלקל לכם את מצב הרוח ברמה הרגשית והרוחנית. הגיע הזמן "לפתוח את הראש" ולנהוג בסבלנות כלפי אחרים.

בתולה // 24.8-23.9

בני מזל בתולה, השבוע רצוי לפגוש ידידים שמזמן לא ראיתם, להכיר אנשים חדשים ולפתוח את הראש לרעיונות מקוריים. אתם חשים שהגיע הזמן המתאים לפלס לעצמכם דרך חדשה, במיוחד בכל הקשור לקשרים רומנטיים. קחו את העניין בקלילות ואפשרו לעצמכם להתנסות ולחוות. צפוייה לכם פרשיית אהבה יפה וטהורה. כמו גם שותפויות מוצלחות וממוזלות.

מאזניים // 24.9-23.10

בני מזל מאזניים, השבוע עליכם לשבת ולתכנן את חייכם בצורה מסודרת. עלייכם להיות מעשיים יותר ולא לצפות לניסים, או למישהו שיעשה את הדברים במקומכם.

עקרב // 24.10-23.11

עקרבים, מצפה לכם שבוע חיובי, אתם תהנו מאוד מתשומת לב מיוחדת מצד חברים ובני משפחה, יהיה מי שיציע לכם הצעה מעניינת ששווה בדיקה מעמיקה. צפוייה נסיעה לקרובי משפחה או חברים ואולי גם כספים שיגיעו במפתיע.

קשת // 24.11-22.12

קשתים, השבוע תחוו התנסויות חדשות, אתגרים ופריצת מחסומים. עומק ליבכם והעזה ייצרו פתיחות במפגש עם אנשים חדשים בעבודה. מבחינה חברתית אלה ימים עמוסים בלי שליטה. יש אפשרות שתפגשו במישהו מהעבר, אדם שהנוכחות שלו מעיקה או מישהו שמנסה לחדור לפרטיותכם בניגוד לרצונכם.

גדי // 23.12-20.1

גדיים, השבוע אתם רגישים ופגיעים במיוחד, אתם לוקחים ללב יותר מדי דברים שאחרים בכלל לא מתעכבים עליהם, שיחה וגישה קלילה יותר יקלו עלייכם בהתמודדות.

דלי // 21.1-18.2

דליים, שבוע רומנטי במיוחד מצפה לרווקים. מפגשים מעניינים ובילויים עד אור הבוקר ידירו שינה מעיניכם. השתדלו תוך כך לא לפגוע בעבודה שלכם. אתם כמהיים לאהבת אמת, היא לא תתמהמה מי שבונה את קינו על יסודות הרגש והכנות – יצליח.

דגים // 19.2-20.3

בני מזל דגים, השבוע בעבודה אתם בתוך לוח זמנים ממוקד ולחוץ, יש כמה משימות שעליכם לסיים. זהו שבוע מצויין עבורכם לכל הקשור להוצאה לפועל של דברים, תקשורת, מסחר ושיווק. קורים דברים בשטח יש התקדמות מצוינת בכל תחומי החיים. נסו להפיק מכך את המירב. 

האסטרולוגיה השבועית מוגשת באדיבות מקומון "חדשות מודיעין" ומזל אהרוני - המרכז הרב תחומי המוביל בארץ ללימודי העשרה והתמחות באסטרולוגיה, נומרולוגיה, בחירת שמות, אותיות, קלפי טארוט וכירולוגיה פסיכו-דיאגנוסטית של נפש האדם.

תגובות