אם רק היינו יכולים: האנשים שכולנו היינו רוצים לשוחח עימם. צילום: fotolia

אם רק היינו יכולים: האנשים שכולנו היינו רוצים לשוחח עימם

למי מאיתנו אין דמות שהוא ממש מעריך? אם זה בגלל מה שעשה או בגלל דרך החיים שנאלץ לעבור, לכל אחד מאיתנו יש דמות שהיה רוצה לשבת איתה לשיחה. בדיוק בגלל זה, הנה לכם האנשים שכולנו היינו רוצים לשבת איתם על כוס קפה

דמיינו לרגע שניתנת לכם האפשרות לשבת על כוס קפה עם איזה בן אדם שתרצו, בין אם הוא חי בארץ ובין אם לא, ואפילו אם הוא כבר לא בין החיים, במי הייתם בוחרים? אמנם סביר להניח שלא תגיעו לידי בחירה כזו קשה במהירות - ולכן אנחנו בפרוגי החלטנו להיערך לכל מקרה שלא יבוא והכנו לכם חמישה אנשים שהיינו שמחים וממליצים לשבת איתם לכוס קפה.

עוד בערוץ המגזין של פרוגי:

דוד בן גוריון

אמנם בן גוריון נפטר כבר ב1973, אבל תודו שעצם הרעיון של לשבת עם אדם כמוהו לקפה נשמע מעניין. מי לא היה רוצה לשבת לקפה עם ראש הממשלה הראשון ולשאול אותו שאלות על הקמת המדינה? וכמובן, איך מסתדרים בתפקיד ראש הממשלה למדינה צעירה וקטנה שרק החלה את צעדיה הראשונים.


גל גדות

כי מי לא היה רוצה לשבת לקפה עם גיבורת על? בייחוד כשמי שמגלמת אותה היא גל גדות בכבודה ובעצמה. הכוכבת שהחלה את דרכה בישראל אך כבר מזמן הפכה לכוכבת בין-לאומית. פריצתה הגדולה הייתה בתור גיבורת העל "וונדר וומן", ומאז היא מייצגת את ישראל בכבוד רב בחו"ל, בין היתר בתוכניות אירוח רבות, ולא מזמן אף בפרק של "משפחת סימפסון".


גיורא חמיצר

אי אפשר רשימה כמו זו בלי להזכיר את יוצר הסדרות המוערך והאהוב, שיצר סדרות רבות שכולנו גדלנו עליהן (ביניהן: השמיניה, האי, החממה ושכונה). אנחנו לפחות היינו מתים לשאול אותו שאלות על הסדרות אותן כתב, איך הוא בכלל חשב על הרעיונות שלהן ואפילו על מה תהיה הסדרה הבאה שלו.

ג'יי קיי רולינג

כי מי אם לא הסופרת שכתבה את סדרת הספרים המצליחה "הארי פוטר" היא הבן אדם המושלם לשבת איתו לקפה? ג'יי קיי רולינג שעשתה היסטוריה בכך שכתבה את אחת מסדרות הספרים המצליחות ביותר בעולם, ונחשבת לאדם הראשון שהפך למליארדר על ידי כתיבת ספרים, תהיה אשת שיחה מצוינת לשיחה על כוס קפה. מה יותר כיף מלדבר על "הארי פוטר" עם יוצרת הסדרה בכבודה ובעצמה?

אליס מילר

מילר, עלתה לארץ מדרום אפריקה כשהייתה בת שש, וגדלה כישראלית אמיתית. בעקבות חלומה להיות אסטרונאוטית, היא למדה תעופה ואווירונאוטיקה וקיבלה רישיון טייס אזרחי. כתוצאה מכך, רצתה להתקבל לקורס טייס בחיל האוויר אך בקשתה נדחתה מעצם היותה אישה. מילר, לא הסכימה לוותר והוכיחה לכולם כי גם נשים יכולות, ובזכותה לא מעט תפקידים בצה"ל ובינהם תפקידי הטיס נפתחו גם לנשים. תכלס? אין אדם שלא היה רוצה לפתח איתה שיחה. 

תגובות