זמן איכות: 5 דרכים יצרתיות להעביר בכיף שיעור חופשי. צילום: shutterstock

זמן איכות: 5 דרכים יצרתיות להעביר בכיף שיעור חופשי

לכולנו יש את השיעור חסר המעש הזה שבו הראש נוטה לנוח על השולחן והעיניים כמעט נעצמות. החל מארץ עיר, דרך כתיבת שירים ועד הכנת טבלאות ייאוש לסיום הלימודים, אספנו עבורכם חמש דרכים מעניינות כדי להחיות שיעורים חופשיים משמימים במיוחד

שעות חופשיות בבית הספר מתקיימות לעיתים קרובות ומוצאות אותנו חסרי כל רצון או מעש. הישיבה האינסופית בכיתה וההקשבה הארוכה לחומרי לימוד הם ללא ספק משימה מעייפת ומאתגרת שלפעמים גורמת לנו לשבת בשעה החופשית בשאננות ולבזבז את הזמן שלנו לשווא. אז במיוחד בשביל כל המשועממים מבינכם, הנה חמש דרכים להעביר בכיף שעה חופשית: 

ארץ עיר

המשחק הכי נדוש וגם הכי כיף היה ויישאר תמיד "ארץ עיר" הידוע. תתחילו לשחק לבד ואולי גם החברים יצטרפו. בונוס - מוזמנים להמציא קטגוריות חדשות כמו - מותגי אופנה, צבעים, חטיפים, ועוד.

הכי כיף
הכי כיף "ארץ עיר" עם חברים © צילום: Fotolia

טבלאות ייאוש

לספור את הדקות עד לסוף השיעור, את הימים עד לסוף השנה, או אפילו עד אירועים חשובים נוספים כמו ימי הולדת או חגים. טבלאות ייאוש גם עוזרות לנו לא לאבד תקווה וגם, במידה ואנחנו מחליטים להשקיע בעיצוב שלהן, הטבלאות יכולות להיות דרכים מצויינות לבזבוז הזמן בשיעורים החופשיים, לא יודעים מה איתכם אבל אנחנו כבר חושבים על רעיון לטבלה הבאה שלנו...

ואל תשכחו לקשט את טבלת הייאוש שלכם
ואל תשכחו לקשט את טבלת הייאוש שלכם © צילום: fotolia

ללמוד למבחן הקרוב או להכין עבודה

נצלו את הזמן הפנוי כדי להתקדם בחומר של מקצוע אחר, להכין עבודה שאתם צריכים להגיש בקרוב, או סתם לרענן את הזיכרון שלכם באחד המקצועועת הנלמדים, רע זה בטוח לא יעשה לכם.

נסו לנצל את הזמן ללמידה במקצועות אחרים
נסו לנצל את הזמן ללמידה במקצועות אחרים © fotolia

לכתוב שירים

גם אם אתם לא משוררים דגולים אנחנו ממליצים לכם מדי פעם לנסות ולכתוב שירים בחרוזים. זה כיף, זה משעשע, וזה ללא ספק יגרום לשיעור החופשי שנקלעתם אליו להפוך במהרה לסביבה יצירתית. בונוס: לכתוב את השיר על החומר הנלמד יכול לעזור לכם גם להישאר בעניינים וגם לעשות את זה בדרך כיפית.

 

איזה שיר אכתוב היום?
איזה שיר אכתוב היום? על נוסחאות שורשיות או אולי על מהפכת הדפוס? © fotolia
תגובות