Bullet journal: הטרנד שיעזור לכם לתכנן את הזמן שלכם. צילום מסך מאינסטגרם

Bullet journal: הטרנד שיעזור לכם לתכנן את הזמן שלכם

ביממה יש 24 שעות ורשימת המטלות שצריך להכניס לתוכה, לא נגמרת. רבים מאיתנו נוהגים למשוך ולמשוך את הזמן, ומבלי ששמנו לב - היום כבר הגיע לסיומו, ולא הספקנו לעשות את כל מה שתכננו. אך לא עוד, בעזרת הטרנד הבא תצליחו לתכנן את הזמן בצורה נוחה וכיפית יותר

בזמן האחרון, אנו נתקלים בטרנד מאוד חזק ומשמעותי ברשתות החברתיות, ובמיוחד באינסטגרם. כמעט בטוח שחלק מכם שמעו עליו, טרנד ה-Bullet Journal. בתרגום חופשי, משמעות השם היא "יומן הנקודות". מה זה אומר? המטרה של הדבר הזה היא לסדר לכם את החיים, בנקודות. כמו שאתם כותבים רשימה למכולת, כך תעשו רשימה של דברים שאתם צריכים לעשות, אירועים קרובים ותכנונים לעתיד הקרוב והרחוק.

הטרנד הזה מאוד פופולארי בחו"ל, ואם תקלידו בשורת החיפוש באינסטגרם "bullet journal" זה יציע לכם אין ספור תוצאות. אלא, שזה לא נגמר פה. האנשים שלוקחים חלק בטרנד לא עושים ממחברת שאמורה לשמש כ"יומן הנקודות" סתם מחברת. הם הופכים את העניין לאומנות של ממש. הדבר תפס תאוצה, ועוד ועוד "אושיות רשת" הפכו למפורסמים בזכות האמנות שהם עושים במחברת. הם מעצבים לעצמם פריסות שבועיות בתוספת מיני-ציורים (doodles), כותבים בשיטת ה-cursive (אותיות מסולסלות) בעזרת עטים מיוחדים ועוד. הם למעשה הופכים את המחברת שלהם ליצירת אמנות, הכל אסתטי, נקי ויפה.

המעריצים של האמנות הזו, עוקבים אחרי עשרות עמודים - כל אחד מהעמודים, מפרסם תוכן שונה אבל על אותו רעיון. אז איך אפשר להפוך את החיים היומיומיים שלנו לתחביב ולמשהו שכיף לתכנן ולבצע? תחשבו על זה, האם לא הייתה לכם יותר מוטיבציה לבצע את המשימות שלכם אם הן היו כתובות באופן יפה, נקי ומקושט במחברת יפה, נקייה ומקושטת? והאם לא היה לכם יותר נעים לתכנן את השבוע ולעמוד בכל האירועים והמטלות אם הפריסה השבועית שלכם הייתה מעוצבת על ידכם?

לאיזה אירועים אני צריכה להגיע בשבוע הקרוב?
לאיזה אירועים אני צריכה להגיע בשבוע הקרוב? © fotolia

כמובן שלא חייב לעצב את המחברות בצורה כל כך מושקעת כמו שהאמנים באינסטגרם עושים, אבל די במחברת יפה שמוצאת חן בעיניכם, עט או עפרון, קצת טושים ומרקרים צבעוניים, על מנת להפוך את השגרה המשעממת למשהו צבעוני ורענן, ועל מנת להפוך אתכם למלאי מוטיבציה ורצון לעבוד ולהצליח.

אז בואו נשים סוף למשיכת הזמן, נשקיע קצת יותר זמן בתכנון הזמנים שלנו, מה שיוביל לחובת הביצוע- כאשר נראה מחברת נקיה, מסודרת ויפה, באופן אוטומטי יהיה לנו הרבה יותר רצון לבצע את המטלות שלנו, והיי - זו המטרה לא?

 

 
תגובות