אל דאגה: כך תמצאו את התחפושת המקורית של השנה. צילום: fotolia

אל דאגה: כך תמצאו את התחפושת המקורית של השנה

פורים מתקרב אלינו בצעדי ענק וכולנו מתחילים לחשוב על התחפושת המגניבה אליה נתחפש השנה. אם כבר התחפשתם לקאובוי, נסיכות או פיראטים - איך תמציאו את הגלגל מחדש? אז לכל אלה שעדיין אין להם רעיון ורוצים להיות מקוריים, הכתבה הבאה נועדה בשבילכם

חושבים הרבה על תחפושת שתהיה מקורית ותמשוך את העין של כולם, אך לאחרונה קשה יותר למצוא? פורים נמצא כבר מעבר לפינה, קצת פחות מחודש, ואנחנו מתחילים לחשוב על התחפושת הטובה ביותר בשבילנו. לכן אספנו עבורכם טיפים שיעזרו במציאת הרעיון המתאים בשבילכם, כדי שתוכלו למצוא את התחפושת השווה והמקורית ולהפתיע את כולם גם השנה!

קחו השראה מתחפושות קודמות

לפעמים לא צריך להמציא את הגלגל מחדש, אפשר לקחת רעיון לתחפושת שכבר התחפשו אליו חברים או מכרים בשנה שעברה, לשדרג ולחדש את הרעיון והתחפושת ולהפוך אותו לטוב יותר - עם אביזרים ובגדים מתאימים יותר. זהו הפתרון הקל ביותר והמהיר ביותר לתחפושת. למי קראתם מעתיקנים? קוראים לזה "לקחת השראה"
 
רק אל תקראו לנו מעתיקנים © fotolia

חנויות אביזרים

ישנן חנויות רבות אשר לצד הסטים השלמים של תחפושות שהן מציגות, הן מוכרות בנוסף גם שלל אביזרים - בכל הצבעים והצורות וישנן חנויות שמיועדות רק לאביזרים. היכנסו לחנויות הללו, בטוח שמבין כל הדברים תמצאו משהו שימשוך לכם את העין, ובהתבסס עליו תיצרו את שאר התחפושת. קרניים של שטן, מישהו?
 
חנויות אביזרים הן המפתח לרעיון מקורי לתחפושת © Fotolia

תחפושת קבוצתית

רעיון מקורי לא פחות הוא יצירת תחפושת משותפת עם חברים, יחד ישנן מגוון רחב יותר של אפשרויות: ניתן להתחפש לזוג מתוך סדרה אהובה, לביטוי מצחיק (כמו שום ודבר) או סתם תחפושת זהה. בכל מקרה, תוכלו יחד למצוא תחפושת משוכללת יותר ובטוח שהיא תהיה המושלמת! הרי טובים השניים מן האחד, לא ככה? 
 
תזכרו: טובים השניים, או השלושה, מן האחד © shutterstock

יצירת תחפושת בעצמכם

אם אתם רוצים להיות ממש מקוריים ולהשקיע מאוד בתחפושת שלכם אתם מוזמנים ליצור את התחפושת שלכם מאפס. החל מלאסוף קרטונים ולצבוע אותם, שדרוג פרטי לבוש ויצירת אביזרים, אתם יכולים לצאת מהקופסה וליצור משהו משלכם. והכי מגניב שילוב בובות, למשל: תחפושת שלכם "יושבים" על בובת סוס, רגלי בובה בתוך קופסת קרטון וראש הבובה מחוץ לקרטון אשר משווה מראה שהבובה סוחבת אתכם. תחשבו מחוץ לקופסה!

מילת הקסם כאן היא יצירתיות, והרבה © צילום: Fotolia

חיפוש באינטרנט

ישנם אתרים רבים ברשת אשר מציעים מגוון רחב של תחפושות מקוריות, שמלות ובגדים יפים אשר לגמרי יכולים לשמש אתכם כתחפושת. אתם יכולים לכתוב בשורת החיפוש "תחפושת" ומיד מתקבלות תוצאות רבות, אם אתם יודעים לאיזה כיוון אתם רוצים אז רשמו "תחפושת בנושא __" ומיד יופיעו כל הדברים בסגנון ונשאר לכם לחפש את הדבר המתאים ביותר לכם. רק אל תשכחו להזמין בקרוב כדי שהתחפושות יגיעו בזמן!
 
האינטרנט מציל אותנו, כרגיל © צילום: Fotolia
 
תגובות