הבטחות חייבים לקיים? ההבטחות שכולנו מבטיחים לעצמנו. צילום: fotolia

הבטחות חייבים לקיים? ההבטחות שכולנו מבטיחים לעצמנו

לכל אחד יש חלק בחיים שהוא פחות מרוצה ממנו, ושפחות טוב לו בגללו. באופן ישיר תמיד יש את ההבטחה הקטנה הזו, של "עכשיו זה הולך להשתנות", האם ההבטחה הזו מתקיימת? לא בהכרח. במיוחד עבור כל המבטיחים - אלו הן חמשת ההבטחות שכולנו מבטיחים ולא בהכרח מקיימים

הבטחות, זה משהו חשוב שאנחנו עושים מדי יום על מנת להבטיח לעצמנו שגרת חיים בריאה ומאושרת יותר, ובמטרה לקבל החלטות יותר טובות, אבל בואו נודה באמת, יש הבטחות מסויימות שכולנו תמיד מבטיחים לעצמנו אבל מסיבה לא ברורה - אף פעם לא מקיימים.

עוד בערוץ המגזין של פרוגי:

לשמור על כושר כולנו

רוצים תמיד לשמור על כושר, ותמיד שואפים לעשות יותר פעילות גופנית כדי לשמור על הגוף והגזרה שלנו, אבל מה לעשות - כושר זה משהו קשה, ולהתמיד בו יכולה להיות משימה לא פשוטה בכלל ולכן רובנו לרוב לא מקיימים את ההבטחה הזו ונשארים בכושר בסיסי בלבד. לאכול בריא יותר אם כבר דיברנו על כושר וספורט, אז אי אפשר לא לציין את ההבטחה השקרית ביותר שכולנו מבטיחים לעצמנו, ההבטחה לאכול בריא יותר. כי לא משנה כמה ננסה, לכל אחד יש מאכלים משמינים וטעימים שכנראה לא נוכל להגמל מהם, כי מה נעשה בלי פיצה?

© fotolia

להשקיע יותר בלימודים השנה

עוד הבטחה שבאה בעיקר בתחילת כל שנה, ההבטחה להשקיע יותר בלימודים כדי להגיע לציונים טובים יותר.  נכון, בתחילת השנה זו נשמעת הבטחה שבאמת נוכל לממש, אבל ככל שהשנה מתקדמת אנחנו מגלים שעם כל הדברים מסביב, להשקיע זמן בלימודים זה די קשה, טוב נו, לפחות אנחנו עדיין שומרים על הממוצע.

לפנות לעצמי יותר זמן פנוי

עוד הבטחה שחוזרת אחרי כל פעם שפרוייקט גדול ועמוס בחיינו מסתיים, ‏היא ההבטחה לפנות לעצמנו יותר זמן פנוי בפעילויות שונות בשגרת היום שלנו. אבל מה לעשות? אחרי כל פעילות שמסתיימת יש פעילות חדשה שמתחילה וגוזלת את הזמן הפנוי שלנו, ככה שלעולם אנחנו לא יכולים לזכות למספיק זמן פנוי לכל הדברים שאנחנו רוצים, אבל בואו נסתכל על הצד החיובי - לפחות זה שווה את זה!

זמן לעצמנו זה דבר הכרחי
זמן לעצמנו זה דבר הכרחי © fotolia

לבלות יותר עם המשפחה והחברים

‏עוד הבטחה שאנחנו תמיד מבטיחים לעצמנו, היא ההבטחה לפנות לעצמנו זמן איכות עם המשפחה והחברים. אבל כמו כל הבטחה אחרת, גם ההבטחה הזאת בדרך כלל לא מתממשת בגלל שמרוב פעילויות אין לנו זמן לכלום, בטח שלא ליותר זמן איכות ממה שיש לנו כיום. עם כל העומס, אנו מזכירים לכם שבילוי משותף עם המשפחה והחברים תמיד נותן יותר מוטיבציה בביצוע הדברים האחרים.

 
תגובות