אסטרולוגיה שבועית. 24-30 ביוני . מערכת

אסטרולוגיה שבועית. 24-30 ביוני

פורטל הצעירים "פרוגי" מגיש לכם את האסטרולוגיה השבועית של האסטרולוגית מזל אהרוני. אז לאיזה מזל הולך להיות בשבוע הבא שבוע מוצלח עם החברים? לאיזה מזל מומלץ להפסיק להתעסק בקטנות ועוד

טלה // 21.3-20.4

טליים, השבוע אתם עלולים להיתקל בכל מיני "בלמים" קטנים שיקלקלו את שגרת חייכם. מחשב תקוע, ישיבה שנדחתה, חבר "שהבריז", דו"ח על מהירות וכו' עלולים לקלקל לכם את מצב הרוח, השתדלו לשמור על איפוק ואופטימיות כדי לא לקלקל לכם ולסובבים אתכם. ברור שהמצב זמני ובהמשך העניינים יצליחו לכם. בתחום הכספי אתם יודעים שאינכם יכולים לחגוג. הטיפ השבועי- השתדלו להדק את החגורה בחודשים הקרובים.

שור // 21.4-20.5

שוורים, השבוע הנושא הכספי יטריד את מנוחתכם, ובצדק, מצבכם הפיננסי בכי רע. נראה כי השתוללתם לאחרונה ברכישות ובאורח חיים בזבזני במיוחד, חייתם באופוריה. הגיע הזמן לקחת עצמכם בידיים ולישר קו. המצב הכלכלי הקשה אליו נקלעתם מערער את ביטחונכם האישי. הטיפ השבועי- רצוי לבנות תוכנית פעולה כלכלית לטווח הרחוק.

תאומים // 21.5-21.6

תאומים, שבוע חברתי מיוחד מצפה לכם, אתם תוזמנו לאירועים חברתיים רבים שידלדלו את כיסכם. גם בעבודה הלחץ הולך ומתגבר, עליכם לסיים מספר פרויקטים בו זמנית. הלחץ בעבודה עלול להיות מתורגם שלא בצדק בבית. השתדלו לא לצאת מגדרכם על כל שטות ולא לקלקל את האווירה בבית. צפויה נסיעה פתאומית לחו"ל יתכן שזו הפתעה של בן הזוג החפץ לפצותכם. הטיפ השבועי – השתדלו להיות ספונטניים ולזרום.

סרטן // 22.6-23.7

סרטנים, השבוע משהו משתנה בתקשורת הרגשית שלכם, אתם מדחיקים רגשות עוינים כלפי בן/בת הזוג במקום לשוחח על מה שמטריד אתכם, הדבר עלול להיות בעוכריכם. מבחינה חברתית את די בפוקוס, מחפשים את חברתכם ומזמינים אתכם לאירועים חברתיים רבים, אל תישארו בבית, עדיף שתצאו לבלות במצבכם העגמומי.  הטיפ השבועי – סבלנות ואורך רוח הם המפתח ליחסים בריאים.

אריה // 24.7-23.8

אריות, השבוע החיים הופכים לאינטנסיביים מאוד, כדאי להיזהר מאוד השבוע בכל מה שקשור להתנהלות כלכלית ועסקית, ולהתייעץ לפני כל החלטה חשובה בנושאים אלה. במערכות היחסים בבית אתם מתוחים מאוד ועושים את כל השגיאות האפשריות בגללן תרחיקו מעליכם את בן/בת הזוג, רצוי ללמוד לשמור על איפוק. הטיפ השבועי –כדאי לדחות לשבוע הבא החלטות חשובות.

בתולה // 24.8-23.9

בני מזל בתולה, השבוע שלפניכם עלול להיות מתוח במיוחד. כל שעליכם לעשות לגלות סבלנות ולהמתין לבאות. עיקר המתח נובע בגלל התחושה שאתם על פרשת דרכים, אתם רוצים לשנות ולהשתנות, נושא מעבר דירה מטריד את מנוחתכם, אתם חפצים בשינוי, אך אין בכם את האומץ והכוח הנפשי הנדרשים לכך. הטיפ השבועי –עליכם להאמין יותר ביכולותיכם. הגיע הזמן לעבור למצב רוח אמביציוזי, לחפש מטרות להתמקד בהן.

מאזניים // 24.9-23.10

בני מזל מאזניים, השבוע עליכם לבדוק לעומק את מצבכם הכלכלי. בדק בית מתבקש גם בתחום הזוגיות, על פניו, נראה כי חלק מכם הגיע למבוי סתום בנושא הזוגיות, אין טעם למריחות, אם צריך לחתוך – בצעו זאת. עליכם להיות ממוקדים ולבנות רשימת סדרי עדיפויות מעשית. שתפו חברים במה שעובר עליכם, עצה מחבר טוב שווה זהב.  הטיפ השבועי –סגרו  באומץ מעגלים שמיצו את עצמם, וחכו בסבלנות לבאות.

עקרב // 24.10-23.11

עקרבים, השבוע תחושו דחף להתעמק בצרכים הנפשיים שלכם ולהקשיב לאינטואיציות שלכם בכל הקשור למערכת היחסים הזוגית. לימדו להתמודד עם החלטות לטווח ארוך שנמנעתם מהן עד כה. פגישות עם חברים עשויות להחזיר את החיוך ואת חדוות החיים על פניכם. הטיפ השבועי – אם נגזר עליכם להגיע להחלטות קשות לגבי הזוגיות, טוב תעשו אם תיגשו תחילה לייעוץ זוגי.

קשת // 24.11-22.12

קשתים, השבוע רצוי להתמקד בפתרון בעיות בזוגיות ולסגור מעגלים שמיצו את עצמם בקשרים קרובים. השתדלו לפתוח את סגור לבכם ולומר בכנות את תחושותיכם. הורידו את מינון הבילויים והתמקדו בעיקר. הבריחה מפתרון לא תועיל בטווח הרחוק. אתם זקוקים לשקט. אל תבלבלו בין מצב רוח ירוד לבין הרצון שלכם להתבודד ולא לשמוע שוב ושוב את אותם דברים מאותם אנשים. הטיפ השבועי – תקשורת כנה וישירה, ובעיקר, הקשבה אמיתית לאיש שיחכם תועיל לכל קשר פוטנציאלי.

גדי // 23.12-20.1

גדיים, השבוע עליכם לפנק עצמכם, אימון בחדר כושר/ טיפול קוסמטי/ עיסוי טוב/ ארוחה טובה עם חברים/ ערב פטפוטים שמחים אל תוך הלילה – ירוממו את רוחכם המדוכדכת זה מספר שבועות. על פניו נראה, כי אין סיבה ממשית למצבי הרוח העכורים הפוקדים אתכם חדשות לבקרים, אולם יתכן בהחלט שאתם מצפים לשינוי אמיתי בחייכם ואין לכם האומץ לקום ולעשות מעשה. הטיפ השבועי – יתכן שהפחד מפני הכישלון בעוכריכם. זכרו, מי שלא מעז – לא מצליח. 

דלי // 21.1-18.2

דליים, השבוע רצוי להתמקד במשפחה ובצרכיה. שיחות גלויות, ארוחות ובילויים משותפים יפצו על השבועות האחרונים בהם הייתם טרודים עד מעבר לראשכם בענייני עבודה. יש רכישה שאתם צריכים לעשות, אבל כדאי לבדוק כמה אפשרויות בנושא הפיננסי, מאחר שאתם עלולים לקבל על עצמכם תשלומים שתתקשו לעמוד בהם. הטיפ השבועי – הוריכם, ילדיכם, המשפחה הקרובה והמורחבת - נראה שכולם צריכים אתכם עכשיו. מומלץ לא להתנגד לכך ואכן להשקיע בקרובים.

דגים // 19.2-20.3

דגים, בעיות ישנות צפות ועולות השבוע על פני השטח. הבעיות קשורות למערכת יחסים שהייתה לכם בעבר הרחוק, מערכת זו עלולה לאיים על הזוגיות שלכם. אל תאפשרו לגורם זר לחדור לפרטיותכם ולחבל במה שהשגתם בעמל רב. אומנם אתם חשים מחוזרים ומוחמאים, רצוי "לא לשחק" באש. הטיפ השבועי –מוטב ציפור אחת ביד משתיים על העץ. 

האסטרולוגיה השבועית מוגשת באדיבות מקומון "חדשות מודיעין" ומזל אהרוני - המרכז הרב תחומי המוביל בארץ ללימודי העשרה והתמחות באסטרולוגיה, נומרולוגיה, בחירת שמות, אותיות, קלפי טארוט וכירולוגיה פסיכו-דיאגנוסטית של נפש האדם.

תגובות