לא סתם משעממת: הסיבות שבגללן כולנו אוהבים שגרה. צילום: fotolia

לא סתם משעממת: הסיבות שבגללן כולנו אוהבים שגרה

אנו מרבים להתלונן כי השגרה שלנו משעממת ושאנו צריכים משהו שישבור אותה, שיתן לנו עוד נקודת אור בחיינו. עם זאת, אנחנו חייבים להודות שלמרות כל הדברים האלו - בסופו של דבר אנו גם אוהבים אותה

עוד יום ראשון ואיתו עוד בוקר של שגרה, אז נכון שלפעמים שגרה יכולה להיות קצת משעממת, אבל אם נודה באמת - אנחנו לא רוצים לחשוב מה היה קורה אם השגרה לא הייתה קיימת. אז במיוחד עבור אלו שרק רוצים להפטר מהשגרה, אלו הן הסיבות שבגללן כולנו צריכים לאהוב ולהעריך יותר את השגרה.

עוד בערוץ המגזין של פרוגי:

חישוב זמן נכון

מכירים את הימים האלו, שאתם מרגישים כאילו אין לכם זמן לנשום? ואז אתם חוזרים בסוף היום הביתה, ומתרשמים מכמות הדברים שהספקתם לעשות באותו היום. אז תנו לנו לגלות לכם סוד - גם הימים האלו, הם חלק מהשגרה שלכם. תארו לכם שהימים האלו לא היו חלק מהשגרה שלכם, לא הייתם יכולים להספיק כל כך הרבה דברים ובסוף היום, לחזור ולהרגיש כל כך מסופקים. בדיוק בגלל התכנון הכל כך שגרתי, הצלחתם והספקתם את כל מה שרציתם, ובעיינינו, זו סיבה מצויינת לאהוב את השגרה.

© Fotolia

מלאת הפתעות

עם כמה שאפשר להגיד שהשגרה שלנו יכולה להיות כל כך רגילה ומשעממת, בתוכה קורים הרבה דברים טובים. באמצעות השגרה הכרנו את החברים הכי טובים שלנו, בתוך השגרה קיבלנו את הציון המעולה במבחן שחרשנו עליו ובנוסף, בשגרה התרחשו כמה מהאירועים הטובים ביותר בחיינו. אז נכון, לא בכל הימים קורים דברים כאלו, אבל צריך לזכור שהדברים האלו קורים בלא מעט ימים ולכן, צריך להעריך את השגרה.

מעניקת הזדמנויות

אומרים כי בכל יום חדש, יש הזדמנות חדשה ודלת שנפתחת. בכל רגע נתון, יש לנו הזדמנות להוכיח את עצמנו, לחשוב על משהו חדש ומקורי, ללכת אחרי החלומות שלנו ובעיקר לחפש דלתות והזדמנויות. אז נכון, אולי זה לא בדיוק קורה בכל יום ובכל רגע, אבל זה לא אומר שאין לנו את ההזדמנות לעשות משהו עם עצמנו. בשגרה יש לנו לא מעט זמן חופשי, שאיתו הבחירה בידינו, או שנעשה משהו מועיל שיעזור לנו, או שנבזבז אותו על דברים אחרים. אז הבחירה בידכם - האם תנצלו את היום הזה כדי למצוא הזדמנות חדשה?

כל יום זו הזדמנות חדשה
כל יום זו הזדמנות חדשה © Fotolia

פנאי

אנחנו נוטים להתעלם מזה, אבל אנו מרבים לפתח את התחביבים שלנו בשגרה עצמה. לרוב כשאנחנו בחופשה חלומית, או סתם מתארחים אצל משפחה רחוקה, אין לנו זמן להתעסק בכל התחביבים שלנו. אבל בשגרה עצמה, לא חסר זמן פנוי שאיתו אנחנו יכולים לעשות כל מה שנרצה ובמיוחד, את הדברים שגורמים לנו לאושר - התחביבים שלנו. אם תשאלו אותנו, אנחנו כבר אוהבים את השגרה.

מנוחה

אולי זה יפתיע אתכם, אבל לא צריך לנסוע רחוק כדי באמת לנוח. האדם זקוק למנוחה גם בשביל הנפש שלו, וגם בשביל הגוף שלו. זה יכול להתבטא במנוחה עצמה, פשוט לשכב על הספה ולעשות מרתון סדרות, או לעשות טיול משותף עם המשפחה והחברים. אנו מבטיחים לכם שאולי תרגישו ממש קרובים לבית, אבל העבודה תעשה את שלה.

תגובות