חברים לנצח: כל מה שחובה לעשות עם ה-BFF. צילום: adobestock

חברים לנצח: כל מה שחובה לעשות עם ה-BFF

אין על הבסטי'ס שלנו, תמיד כיף איתם, אפשר לבלות, לצחוק וליהנות איתם והם גם יודעים להקשיב ולייעץ כשצריך. לכן, חשוב מדי פעם לשבור שגרה ולעשות דברים מיוחדים, ככה כדי לפנק אותם

מרגישים שנמאס לכם לעשות את אותן הפעילויות כל פעם עם הבסטי? כמה כבר אפשר לשבת ולפטפט או להסתובב בקניון? קבלו את רשימת הדברים שחובה לעשות עם ה-BFF שלנו.

עוד בערוץ המגזין של פרוגי:

צאו מהשגרה

שגרה היא דבר טוב שאפילו מעט מקל לנו על החיים, אך מידי פעם חשוב קצת "לצאת" מהשגרה שאנו חיים בה ומאזור הנוחות שלנו. זה לא הולך להיות עוד מפגש שגרתי ורגיל שבו תלכו להסתובב בקניון או לצפות בסרט. אלא, תעשו פעילות שהיא קצת שונה - שלא עשיתם ממזמן או אולי אף פעם. תוכלו ללכת לשחק באולינג או להחליק על הקרח יחד או שאולי בעצם תבלו בפארק שעשועים? פעילויות אלו יגרמו לגיבוש בינכם וכך תצברו חוויות וזיכרונות משותפים לכל החיים! אז מתי הולכים?

© adobestock

SHOW TIME 

ממשיכים עם הרשימה שלנו לדברים שחובה לעשות עם הבסטי, ויש לנו אופציה קלילה וכיפית עבורכם. תוכלו ללכת יחד להופעה של הזמר האהוב עליכם שבה תרקדו ותשירו את השירים האהובים. או, שאם אתם יותר בעניין של הומור, אתם יכולים ללכת לצפות במופע סטנד אפ שללא ספק יגרום לכם לצחוק עד השמיים.

פיקניק בטבע 

דמיינו אתכם יושבים מול הים או מול נוף פסטורלי אחר ומדברים, צוחקים ונהנים מהשקיעה יחד. אין ספק שזה נשמע מושלם! לפיקניק בטבע מומלץ לקחת אתכם כל סוג של אוכל ושתייה שאתם אוהבים ולנשנש. אפשרות נוספת וטעימה לא פחות היא שכל אחד מכם יכין משהו קטן, זה יכול להיות מתוק או מלוח ויחד תוכלו ליהנות מזה. יאמי!

ded269acf24ec
© adobestock

 

מסיבת פיג'מות!

 

הדבר האחרון ברשימה שלנו הוא מסיבת פיג'מות כי זו אופציה מעולה שכל אחד ואחת מאיתנו אוהבים. אנחנו ממליצים לכם להתארגן עם כריות ושמיכות, לבחור סרט שאותו אתם אוהבים ולהכין פופקורן! לאוהבי השירה שמבינכם אופציה נוספת ולא פחות אהובה היא קריוקי. כן כן, זה הזמן לשים את השירים האהובים עליכם ולהתחיל לשיר!

שעת כושר

אורח חיים בריא וספורט הם דברים חיוניים וחשובים עבורנו ורצוי להתמיד בהם. אבל איך יותר כיף להתמיד? כמובן שעם החברים הטובים.  אורח חיים בריא יספק לנו אנרגיה לכל שעות היום, תחושה של קלילות וכח לבצע פעולות יומיומיות פשוטות. לכן, לא פחות חשוב שלפחות פעם בשבוע נזיז מעט את הגוף, זה יכול להיות אפילו הליכה או ריצה או חוג זומבה. ברגע שנתאמן יחד עם הבסטי שלנו, האימון יהפוך עבורנו לנחמד יותר ונהנה ממנו. כך גם נרוויח זמן איכות שבו נעשה משהו מיוחד.

© fotolia

 

תגובות