טיפים: איך נעביר את השעמום בנסיעות. מערכת

טיפים: איך נעביר את השעמום בנסיעות

בחופש הגדול משפחות רבות בוחרות לנצל את החופשה של הילדים מבית הספר, כדי לנסוע למקומות מעניינים בארץ ובעולם. אז לאלו מכם שעומדים להעביר שעות על גבי שעות בדרכים, הכתבה הזו מיועדת בהחלט

החופש כבר כאן וחלקנו צפויים לנסוע בשבועות הקרובים לנופש, כשהיעדים המרכזיים הם אילת וחו"ל. מרבית הנסיעות האלו, בין אם מדובר באילת, בצפון או בחו"ל ייקחו לכם לפחות שעתיים באוטו או במטוס וזה במקרה הטוב, לעיתים הטיסות עלולות להגיע ליותר מ-10 שעות. אז איך מעבירים את הטיסות והנסיעות?

>> על ביה"ס הווירטואלי כבר שמעתם?

אתם תמיד תוכלו לישון, אבל לפעמים לא תצליחו להירדם או שאתם מהזן הזה שפשוט לא יכול לישון בטיסות ובנסיעות  - הכנו לכם 5 טיפים איך להפיג את השיעמום:

פנאי והעשרה

קחו אתכם חוברת שעשועונים. זה יכול להיות סודוקו, תשבצים, תפזורות, תשחצים ועוד. זה יעביר לכם את הזמן בכיף וגם זה זמין ולא יקר מידי.

קריאה

קחו אתכם ספר טוב שאתם אוהבים. תוכלו ליהנות מהקריאה, להעשיר את עולמכם וגם להעביר את הזמן, אם אתם לא אוהבים לקרוא ספרים תוכלו לקחת אתכם מגזין שאתם אוהבים, אייפד או מחשב נייד ותקראו את כל כותרות אתר פרוגי.  אתם גם יכולים לבקש מהחברים שלכם לכתוב לכם מכתב לדרך (מכתב טיסה) ולקרוא אותם במטוס או באוטו.

מוזיקה

אתם תמיד יכולים לשמוע מוזיקה בנגן שיש לכם – אייפוד, אייפון, MP3 וכו'. רק נזכיר לכם שלא תוכלו לשמוע שירים דרך היוטיוב אם אתם טסים מאחר ואסור להתחבר לאינטרנט בזמן הטיסה, אלא אם יש שירות אינטרנט אלחוטי במטוס.

נוף

אתם תמיד יכולים להסתכל בחלון על הנוף, בנסיעות במכונית הנוף יהיה יותר מגוון אבל במטוס תוכלו לראות נופים מיוחדים מדי פעם כמו הרים או ערים מרכזיות מלמעלה (בהמראה ובנחיתה).

מחברת ו-DVD נייד

אתם תמיד יכולים לקחת מחברת, וקלמר – תוכלו לכתוב מכתב לעצמכם לנסיעת החזור, תוכלו גם לצייר ציור יפה. כמו כן, במידה ויש במכונית שלכם מכשיר DVD נייד תוכלו לצפות בו, ובמטוס תוכלו לראות סרטים וטלוויזיה אם יש במטוס ( אין בכל המטוסים) או שתוכלו גם לחשוב על נושאים משמעותיים או סתם להירגע קצת משגרת היומיום.

יש לכם עוד טיפים מעניינים להפגת השיעמום בנסיעות ארוכות? ספרו לנו עליהם. 

תגובות