הספרים שיעבירו לכם את החגים. מערכת

הספרים שיעבירו לכם את החגים

לכבוד החגים הבאים וקרבים, בחרה כתבת פרוגי להמליץ לכם על חמישה ספרים שבהחלט שווה לכם לקרוא. אז למה אתם מחכים? כנסו לכתבה ותקבלו החלטה עם איזה ספר תעבירו את ימי החופש הרבים

עוד רגע תקופת החגים מתחילה ועומד להיות לנו זמן פנוי רב, אלא אם המורה שלכם למתמטיקה החליטה להתעלל בכם. אז לכבוד החגים, כתבת פרוגי אספה עבורכם את חמשת הספרים שכדאי לכם להתחיל לקרוא.

אליפים - האליפים הם תלמידי ט' שמתחילים את לימודיהם בפנימיית גנות. במהלך השנה הם מטיילים, מתחרים ואפילו שובתים. כשככל שהשנה עוברת, הם מתאחדים יותר. לדלידים (תלמידי כיתות י"ב) הם לא דופקים חשבון. על בסיס סדרת ספרים זו, הופקה סדרת הטלוויזיה המצליחה בערוץ הילדים בכיכובם של גיא סלניק ועומר דרור.

לב של דיו - העלילה מספרת על מגי שיום אחד מגלה יכולת חדשה: היא יכולה להעיר דמויות מספרים כשהיא קוראת אותם. באותו היום איש מוזר לוקח אותה לכפר קטן ונטוש שתושביו משרתים אדון עם לב שחור, לב של דיו. לאט לאט מגי מגלה את היכולת שלה ומגלה שאמה אבדה.

דמדומים 1 - איזבלה סוון עוברת לגור עם אביה בעיירה קטנה ופוגשת שם את ארוארד קאלן, נער משונה עם עור בהיר, עיניים זהובות, קול מהפנט ויופי על אנושי. איזבלה מרגישה שמאחורי היופי שלו מסתתר סוד והיא לא יודעת שככל  שהיא מתקרבת אל הסוד היא מסכנת את עצמה יותר ויותר. זהו הספר הראשון בסדרת ספרי דמדומים.

הארי פוטר 1 - הארי לא יודע את כל הלחשים, הוא לא גידל דרקונים ולא לבש עדיין את גלימות ההיעלמות. הוא רק זוכר את ילדותו האומללה בבית משפחה לא תומכת וארון בתור חדר. כל חייו משתנים כשהוא מגיע ל"הוגוורטס" (בית הספר לכישוף) ומגלה חברים חדשים ואת גורלו. זהו הספר הראשון מסדרת הספרים הארי פוטר.

משחקי הרעב 1 - קטניס בת השש עשרה נבחרת להיות הנציגה של מחוז 12 במשחקי הרעב, קרב הישרדות עד המוות בין 24 נערים ונערות. קטניס נתקלת בבעיה, האם להרוג את כל הנערים והנערות כולל פיטה (חברה מהמחוז), או להקריב את עצמה. זהו הספר הראשון מסדרת משחקי הרעב, שיצא לה גם סרט ראשון באביב האחרון.

תגובות